Tob skrev:Kolla här då.
Blir det flipp eller flopp med Spielberg o Cruise ?
Jag skriver som jag skrev på dvdforum tidigare.
Jag tror defintivt det här kommer att bli bra, det kan till och med bli hur bra som helst. Det kan bli den ultimata popcorn filmen. Teasern var en teaser, den visar inte så mycket, mer än att den lyckas frambringa en härligt apocalyptisk känsla. Härligt.
jvc_man skrev:[Jag instämmer med Tob till 100%, filmen kommer säkerligen bli mycket trevlig och se, en riktig höjdare förhoppningsvis. Alla möjligheter finns och med bra budget samt Tom Cruise blir det "lite" bra i värsta fall! 8) Mvh
noike skrev:Då det är nästan bara jag som tycker att Speilberg har lyckats börja någolunda bra men sedan smulat sönder allt i andra halvan de senaste 10-15 åren?
jvc_man skrev:Så är det med det mesta faktiskt, det var bättre förr!
caffeineaddict skrev:jvc_man skrev:Så är det med det mesta faktiskt, det var bättre förr! ;)
Inte The Wire! The Wire är bättre än någonsin!
noike skrev:Att det var bättre förr är en myt.
jvc_man skrev:noike skrev:Att det var bättre förr är en myt.
* Inte lika mycket våld i samhället
* Doyle var inte död, gällande både Angel o real-life
* Sverige var vackrare
* Angel o Buffy va tillsammans
* Depressionerna tog inte lika hårt
Ohh, ex. Star Wars 4-6 é bättre än 1-3 , 8)
Mvh
jvc_man skrev:Star Wars (de gamla filmerna) är väl bättre än de nya (1-2) och förmodligen så kommer inte 3:an kunna mäta sig riktigt med de gamla iheller...
jvc_man skrev:Star Wars (de gamla filmerna) är väl bättre än de nya (1-2) och förmodligen så kommer inte 3:an kunna mäta sig riktigt med de gamla iheller...
jvc_man skrev:Star Wars skall bli tv-serie 2005/2006, ska bli skoj! Hoppas Lucas håller vad han lovat nu och att det blir en tvserie med verkliga skådespelare, den kan utspelas mellan 3:an och 4:an , skulle varit kul.
jvc_man skrev:Såg något hemskt nu: http://www.moviezine.se/filmsidor/blade_trinity.shtml
jvc_man skrev:PS: Bra text du skrev om böckerna, instämmer fullt och blir lite sugen på att börja läsa!
gaspode skrev:Jag vet att vad den än kommer handla om kommer jag att älska den.
Det är nog ingen som tvivlar på det :)
noike skrev:gaspode skrev:Jag vet att vad den än kommer handla om kommer jag att älska den.
Det är nog ingen som tvivlar på det
Äh, vi vet alla att George Lucas skriver fantastisk dialog.
noike skrev:gaspode skrev:Jag vet att vad den än kommer handla om kommer jag att älska den.
Det är nog ingen som tvivlar på det
Off skrev:noike skrev:gaspode skrev:Jag vet att vad den än kommer handla om kommer jag att älska den.
Det är nog ingen som tvivlar på det :)
Ett av dina bättre skämt noike. Vi vet alla att 3 apor med en skrivmaskin skriver bättre dialog.
poser skrev:Hoppas bara jar-jar får vara med, annars lär serien inte hålla.
noike skrev:Bilbo: What about the Ewoks? They were rubbish, but you didn't complain about them.
Tim: Yeah, but Jar-Jar makes the Ewoks look like... fucking Shaft.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare