iofs kan man ju säga att sannolikheten att så här många "dårar" som samlats på ett ställe är väldigt liten, hur ser statisktiken ut på liknande sidor?.. Off du kan väl börja?
Zaxx: Ang. sannolikheten för så här många absurt störda människor på en och samma plats... är det inte möjligt att alla de medlemmar med 0 poster är de som såg namnet på sidan, anmälde sig, och sedan vände i dörren efter att ha läst några poster?
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP
Tror det där var något av en skada av att ha suttit och skrivit till dumma tyskar på engelska i ett par timmar. Jungel blev något mellanting av jungle och djungel.
Just det. Men då krävs det att man har viljestyrka. Det borde finnas en moderatorfunktion som kan bannlysa en användare i säg 1 dag om man har gått med i smileypakten. Vänta nu här....
Chuck D: If you don't stand for something, you fall for anything Harder than you think, it's a beautiful thing
Om det betyder att jag då blir ond, så visst. I'm game. Ska bara komma på något ondskefullt sätt att förstöra världen som inte har använts. Sedan behöver jag minions och magiska ritualer. Låter lite jobbigt men jag lovar att jag ska försöka.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?” — Wayne, Letterkenny.
Ja, det där med minions är ett problem. Helst vill man ju ha en eller några kompetent sådana för att balansera drösen med kanonmat. Duger det om jag blir en komisk sidekick till en big bad istället? Jag har redan morgonrocken.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?” — Wayne, Letterkenny.
poser: visst. Förhoppningsvis kan jag ta mig bort från Scooby-nivån också. (spoiler s6)För om jag blir ond nu, så kommer jag bara bli stoppad av en gul krita. Och det är faktiskt lite snopet, trots det goda sällskapet man hamnar i.
off: (spoiler alla säsonger)Jo, det förstås. Men möjligheten är att jag blir som Andrew... Didn't that come out all wrong? Jag menar, jag kan bli stoppad av en tjej, reformerad till de godas tjänst genom att sitta i en stol ett tag och sedan springa runt med en kamera och fälla popkulturreferenser omkring mig. Jag kan faktiskt leva med det.
noike: Frågan är ju om inte den coolaste big-baden (eller wannabe-big-baden) i världshistorien är babyn i Family Guy, with all due respect to Mayor Wilkins.
"Well, technically my first violent behavior was that time bomb I left in your uterus! Happy fiftieth birthday, Lois!"
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP