Murnau skrev:Jag tror det kan ha varit tio reserver per person förra gången, men du har säkert koll på hur många som behövs.
Så var det ju ja.
Anoshehs andra försök är emottaget och inräknat.

Murnau skrev:Jag tror det kan ha varit tio reserver per person förra gången, men du har säkert koll på hur många som behövs.
caffeineaddict skrev:Murnau skrev:Jag tror det kan ha varit tio reserver per person förra gången, men du har säkert koll på hur många som behövs.
Så var det ju ja.
Anoshehs andra försök är emottaget och inräknat.
Tomas skrev:Blir det en lång lista tänker jag börja med att rösta bort hälften av dem så fort som möjligt. Så det så!
Spuffy skrev:Black Swan står som 2010 på IMDB, så den får väl inte vara med?
Spuffy skrev:Du har fått lista av Emelie också va? För hon skulle väl hinna först till måndag?
sjostrand skrev:Ska vi krångla till det och ha två matcher/dag för första rundan?
AKS skrev:Okej, då blir min lista enbart med nio filmer. Var svårt nog att få ihop tio ändå. Många bra filmer i listan, men få som skulle hamna på en topp 30 över 00-talet för mig.
A bear skrev:AKS skrev:Okej, då blir min lista enbart med nio filmer. Var svårt nog att få ihop tio ändå. Många bra filmer i listan, men få som skulle hamna på en topp 30 över 00-talet för mig.
Samma här (fast jag fick ihop tio). Många av mina filmer på restlistan också...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare