caffeineaddict skrev:Jag och Anna är glada över en sak som vi kan meddela i morgon (det är inte en unge).
Murnau skrev:caffeineaddict skrev:Jag och Anna är glada över en sak som vi kan meddela i morgon (det är inte en unge).
Vad fan är det för jävla teaser?![]()
herdware skrev:Har ni inte med Åskbollen på den listan?! Jag är djupt förnärmad!
Rombat skrev:Åh, ni ska se Twilight också, helt klart.
caffeineaddict skrev:herdware skrev:Har ni inte med Åskbollen på den listan?! Jag är djupt förnärmad!
Åskbollen är bra, men är det inte den som slutar med 45 minuter undervattensfilm på anonyma dykare där man ska gissa att en är Sean Connery fast man inte har en aning om vem som är vem och det är detta som ska räknas som en "actionsekvens"?
Rombat skrev:Och Tomorrow Never Dies är askul.
AKS skrev:Murnau skrev:caffeineaddict skrev:Jag och Anna är glada över en sak som vi kan meddela i morgon (det är inte en unge).
Vad fan är det för jävla teaser?![]()
Så himla spännande är det faktiskt inte. och varför Kalle vill vänta till imorgon vet jag inte heller. Om han inte skrapat en trisslott och vill överraska mig med frukost och en mille på sängen imorgon och därför inte kan avslöja nåt nu...
HeY skrev:Jag ser Scary Movie, vilket får mig att tänka: Scream?
Och när det kommer till Scary Movie, tänker ni er alla bi-produkter också- såsom Date Movie, Disaster Movie, Vampires Suck... etc. som är gjorda av samma folk och är typ samma sak?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare