Tinwiel skrev:På tal om Community. Jag såg första avsnittet för väldigt länge sedan och såg sedan inget mer. Nu har jag fortsatt och är på ep 1x08. För att jag ska slippa se om första avsnittet, varför går Jeff i community college? Han har varit advokat, det har jag fattat, men varför är han inte det längre och varför innebär ett eventuellt avslutande av advokatkarriären att han måste gå tillbaks och plugga på cc?
Ingen aning. Troligen inte Treme då den har fått en ny säsong. Måste det verkligen vara Terriers?HeY skrev:Är det Terriers eller Treme som det går bedrövligt för, siffrorvis?
sfinx skrev:Funderar på att i protest mot att jag kommit i kapp SGU och måste en vänta en vecka på varje nytt avsnitt att börja titta på BSGA, har ännu inte kommit till ett beslut men det ligger nära till hands.
Nyx skrev:sfinx skrev:Funderar på att i protest mot att jag kommit i kapp SGU och måste en vänta en vecka på varje nytt avsnitt att börja titta på BSGA, har ännu inte kommit till ett beslut men det ligger nära till hands.
Vad är BSGA?
Nyx skrev:Gorramit. Jag som hoppades att det var just det - någon ny BSG-spinoff att se fram emot!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare