och till Emelie

MissKittyFantastico skrev:5x09
Det var kul att Hodgins, Sweets och deppige labbkillen (glömmer alltid hans namn) fick stå för den mesta humorn i avsnittet. När de försökte smita undan Cam för att avlösa varandra i kön till Avatar, Hodgins supersnabba "King of the lab!" innan han skyndade iväg.![]()
Booth: You don´t like the reasoning of my math.
Bones: I realised lately that you use a different number system. Like the babylonians, wich was base-60. I don´t understand your system but I can see that it works.
Undrar var de tänkt göra med Hodgins tatuering och att Angela nu sett den? Showdown i julavsnitt kanske? Jag gillade Jack och Angela. De passade på något sätt bra ihop. Att han inte gjort något åt tatueringen än visar att han faktiskt inte har något emot att ha den där och inte gett upp hoppet.
Tinwiel skrev:Zach och Hodgins! I loved it! Jag gillade flashback-grejen även om den kändes lite konstig. Och jag grät nästan på slutet, under scenen med Brennan och Booth. Och så sa hon nej! Stackars Booth och stackars Brennan. Jag förstår ju varför men ändå. Vart ska serien gå efter det här då. Breaks my heart. Bra avsnitt.
gaspode skrev:omg indeed.Tinwiel skrev:Zach och Hodgins! I loved it! Jag gillade flashback-grejen även om den kändes lite konstig. Och jag grät nästan på slutet, under scenen med Brennan och Booth. Och så sa hon nej! Stackars Booth och stackars Brennan. Jag förstår ju varför men ändå. Vart ska serien gå efter det här då. Breaks my heart. Bra avsnitt.
jo, breaky heart var det. Gissningsvis kommer Booth hitta nån fjälla som Bones kan bli svartsjuk på då. teh drama!
Tinwiel skrev:gaspode skrev:omg indeed.Tinwiel skrev:Zach och Hodgins! I loved it! Jag gillade flashback-grejen även om den kändes lite konstig. Och jag grät nästan på slutet, under scenen med Brennan och Booth. Och så sa hon nej! Stackars Booth och stackars Brennan. Jag förstår ju varför men ändå. Vart ska serien gå efter det här då. Breaks my heart. Bra avsnitt.
jo, breaky heart var det. Gissningsvis kommer Booth hitta nån fjälla som Bones kan bli svartsjuk på då. teh drama!
Men jag blir så trött på sånt! Jag förstår att man vill dra ut lite på spänningen men inte i all evighet för då lessnar i alla fall jag. Fast jag älskar fortfarande Bones. Satt och fånlog hela avsnittet igenom (förutom när jag nästan grät då). Bäst-serien! Man blir sådär varm och go i magen. Zach borde komma tillbaks (inte för att jag vet hur det skulle gå till för vad gör man med en karaktär som har gjort något sånt gräsligt som han gjorde. Men ändå. Han är så bra när han är bra).
Tinwiel skrev:Sant. Mr Nigel Murray!!![]()
I'm a fan girl.
MissKittyFantastico skrev:Det jag tycker är lite synd med Bones och många alla andra sådana här serier där man ska hitta mördaren är att de ofta väljer någon halvkänd gästskådespelare som får vara skurken. Så fort man får syn på skådisen vet man att han eller hon är den de är ute efter. Ok, det är inte alltid så, men det är för ofta för att det ska vara bra. Jag kan ju inte gå runt och bara tjata om hur bra och mysig Bones är, måste balansera lite.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare