Det gör jag, men jag känner mig ganska ensam med det

love_buffy_4ever skrev:Hejj, jag bara undrar om det är någon som fortfarande tittar aktivt på buffy?
Det gör jag, men jag känner mig ganska ensam med detHar givetvis alla säsongerna.
AKS skrev:Jag hade ju min Whedonverse-omtitt maj-augusti 2007 och det kommer nog att dröja ett par år innan jag ger mig på serien igen. Inte för att jag inte vill titta utan för att jag vill undvika att nöta ut serien så som jag gjort med Red Dwarf. Jag älskar fortfarande RD och ser om avsnitt, men jag kan alla skämt utantill och det är inte lika kul då. Önskar att jag sett avsnitten cirka tjugo gånger färre än jag faktiskt har. (Oh, fantastisk mening!)
herdware skrev:Förresten, Tranås... en smålänning till på bf!
noike skrev:herdware skrev:Förresten, Tranås... en smålänning till på bf!
Tror det måste vara en konstant mängd. En flyttar ut, en annan kommer till.
Hajskaft skrev:och de visar ju inte Buffy på tv heller.
Hajskaft skrev:Jag sålde alla mina Buffy boxar för ett tag sen i ett desperat behov av pengar, så det känns som en evighet sen jag såg det och de visar ju inte Buffy på tv heller.
Men nu har jag beställt hem hela samlingsboxen med all 7 säsonger, så då kommer jag se om hela serien, underbart.
Catfight skrev:Hajskaft skrev:Jag sålde alla mina Buffy boxar för ett tag sen i ett desperat behov av pengar, så det känns som en evighet sen jag såg det och de visar ju inte Buffy på tv heller.
Men nu har jag beställt hem hela samlingsboxen med all 7 säsonger, så då kommer jag se om hela serien, underbart.
Jag skulle ALDRIG kunna sälja mina. Jag skulle hellre flytta hem till mamma och pappa igen än sälja dem. I loves them sooooo much
Catfight skrev:Jag skulle ALDRIG kunna sälja mina. Jag skulle hellre flytta hem till mamma och pappa igen än sälja dem. I loves them sooooo much
Nyx skrev:Konversation hemma hos oss:
Jag: "Jag vet inte vad jag skulle rädda härifrån om det började brinna."
Min man: "Det vet jag. Du skulle ta Buffyboxen!"
True story. Sort of.
Glorificus skrev:Bubbel.
(Min nalle.)
noike skrev:Hajskaft skrev:och de visar ju inte Buffy på tv heller.
Jodå! På TV400 tror jag det var.
Catfight skrev:Buffy är min snuttefilt så jag tittar alltid på det när jag mår dåligt eller är ledsen. Utan Buffy skulle jag inte överleva.
Nyx skrev:jag tror vi så gott som alla här instämmer i det där om att bli tagen av tv-serien!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare