A bear skrev:4.08.
Woah. Satte Moffat just upp s5, eller... va fan hände där?
Spuffy skrev:eynosh skrev:Men jag måste erkänna att mini-men-ändå-inte-mini-Anosheh ropade ut ett litet ja i slutet av avsnittet. Jag tror det var ett ja, han ryckte till iaf.
Hm.
eynosh skrev:4x08 (lite sen kommentering)
Alltid sorgligt när karaktärer försvinner. Men jag måste erkänna att mini-men-ändå-inte-mini-Anosheh ropade ut ett litet ja i slutet av avsnittet. Jag tror det var ett ja, han ryckte till iaf.
noike skrev:Tittar om, det är väldigt intressant.
Spoiler s2. De nämner Torchwood redan i 1.12!
"To be, or not to be, that is the question. Weeelll.... More of A question really. Not THE question. Because, well, I mean, there are billions and billions of questions out there, and well, when I say billions, I mean, when you add in the answers, not just the questions, weeelll, you're looking at numbers that are positively astronomical and... for that matter the other question is what you lot are doing on this planet in the first place, and er, did anyone try just pushing this little red button?"
adolvsson skrev:Roligt. Jag skulle älska ett se ett gaimanskt avsnitt av DW. Han är visserligen en upptagen man, den där Neil, å andra sidan är det långt till 2010 och jag tror han känner Steven Moffat, sååå...
adolvsson skrev:Tre saker:
- Jag har glömt nummer ett.
adolvsson skrev:adolvsson skrev:Tre saker:
- Jag har glömt nummer ett.
Jag kom på nummer ett!
- Jag gillar sfinxs signatur. Det får mig vilja se en crossover mellan Doctor Who och Indiana Jones.
AKS skrev:Jag skulle inte heller ha något emot ett Neil Gaiman-skrivet avsnitt. Jag tycker att vi bestämmer att det blir så.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]