chanda skrev:1408
Samuel Jackson och John Cusack gjorde bra ifrån sig med de matrial de fick.
hygglig filmatisering av Stephen Kings novell varken mer eller mindre .
caffeineaddict skrev:Om nån annan här var lika förtjust i The Departed som jag var (och jag har för mig att en eller två av er kom åtminstone i närheten), så ville jag bara säga att den amerikanska tvådisk-utgåvan (som inkluderar en bra dokumentär om hela Scorseses karriär som inte finns på svenska/europeiska utgåvan) kostar ungefär 32 spänn inkl. frakt från AxelMusic just nu.
Jag noterade nedsprutande! Jag var ganska förtjust i filmen. Inte lyrisk däremot. Men sevärd. Blod.adolvsson skrev:P2
Gillade riktigt mycket. Klaustrofobisk och blodig. Rachel Nichols är förstås skitbra och sparkar häck. Wes Bentley som född att spela psykopat. Bra.
Dessutom - Rachel i djupt urringad vit klänning och nersprutad med vatten. Jag bara påpekar.
eriked skrev:Jag noterade nedsprutande!
caffeineaddict skrev:eriked skrev:Jag noterade nedsprutande!
Det var en sån mening som behövde citeras.
noike skrev:http://rumplo.com/assets/contrib/tees/0000/1577/1577-0.jpg
adolvsson skrev:noike skrev:http://rumplo.com/assets/contrib/tees/0000/1577/1577-0.jpg
Det var exakt vad jag tänkte om min egen matta här vid datorn efter att ha sett färdigt filmen!
...
Eh. TMI?
caffeineaddict skrev:Antyder inte bukkake att flera människor varit inblandade?
noike skrev:Bukkake i sitt eget hem är bara så jävla orutinerat också. Man vill kunna gå utan att ägna sig åt sanering.
adolvsson skrev:noike skrev:Bukkake i sitt eget hem är bara så jävla orutinerat också. Man vill kunna gå utan att ägna sig åt sanering.
Det är därför jag hade mattan strategiskt placerad. Bara att kasta ut sen.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Antyder inte bukkake att flera människor varit inblandade?
I vanliga fall, ja, men jag är enormt förtjust i Rachel Nichols.
Rombat skrev:Plastic sheets. FFS. Har ni sett Dexter?
Rombat skrev:Jag tittade på V For Vendetta ikväll. Igen. Som jag älskar den filmen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare