gaspode skrev:fan att de inte skickar ut Screeners på HDDVD
caffeineaddict skrev:Sweeny.Todd.The.Demon.Barber.Of.Fleet.Street.DVD.SCREENER.XViD-PUKKA (mm, felstavat...)
Antar att en eller två kan vara intresserade av det.
adolvsson skrev:gaspode skrev:fan att de inte skickar ut Screeners på HDDVD
Jag tycker det är lite oansvarigt, faktiskt. Hur ska de röstande kunna få en rättvis bild av historiens alla skrymslen och vråer om inte skivans kvalité är den bästa tänkbara? Oansvarigt!
caffeineaddict skrev:Hah, ja. Fast tänk då på att de enda screeners som dykt upp av Michael Clayton och Jesse James är Pan-and-scannade VHS:er...
adolvsson skrev:chanda skrev:Han riktigt imponerade på mig efter att ha sett "Brother grimm" och "Brockback" efter varan.
Jag är inget fan av Brokeback Mountain, och jag tyckte varken Heath eller Jake Gyllenhaal i sina respektive roller var lika bra som dom brukar vara, men Heath klarade av sin bit bäst. Mer så med Brothers Grimm , där han är riktigt bra i en film som annars gjorde mig enormt besviken (Terry Gilliam är min favoritregissör, men där tappade han bollen.
Det verkar som om Heath var den typ av skådespelare som kan göra väldigt bra ifrån sig även med ett medelmåttigt manus, och därför smärtar det ännu mer eftersom han såg ut att vara på väg mot en karriär med få sådana, och det smärtar eftersom jag hade älskat att se honom i en bra Gilliam-film, i en sådan hade han nog passat perfekt.
adolvsson skrev:och det smärtar eftersom jag hade älskat att se honom i en bra Gilliam-film, i en sådan hade han nog passat perfekt.
adolvsson skrev:adolvsson skrev:och det smärtar eftersom jag hade älskat att se honom i en bra Gilliam-film, i en sådan hade han nog passat perfekt.
Men fan i helvete! ... FanfanfanfanfanFAAAN! FÖR MYCKET!
caffeineaddict skrev:Dubbelkollade, P&S:ad DVD i Jesse James fall var det visst. Men ändå. Fast den släpps ändå på riktig DVD om nån vecka, så no harm.
adolvsson skrev:Persepolis
Underbar, rolig, gripande, oerhört vackert tecknad.
adolvsson skrev:Vad som händer nu, om budgeten skiter sig, om det blir aktuellt att hitta en annan skådspelare, om historien får skriva om, eller om Terry bestämmer sig för att dumpa filmen av respekt till Heath, är det nog ingen som vet. FanfanfanfanfanFAAAN! FÖR MYCKET!
noike skrev:Jag vill se den igen och pausa på bilder och titta närmare.
noike skrev:Fucketifuck.
http://usmagazine.com/EXCLUSIVE_Product ... Last_Movie
caffeineaddict skrev:Alltså, nu blir jag osäker, men jag tror jag läste nånstans i mängden av Heath-artiklar igår att de hade filmat i bara en vecka? Att han var på Batman fram till jul och att de började Gilliam-inspelningen efter juluppehållen?
Så gissningsvis var inte mycket filmat och då får de väl helt enkelt hitta en ny skådis.
caffeineaddict skrev:Alltså, nu blir jag osäker, men jag tror jag läste nånstans i mängden av Heath-artiklar igår att de hade filmat i bara en vecka? Att han var på Batman fram till jul och att de började Gilliam-inspelningen efter juluppehållen?
Så gissningsvis var inte mycket filmat och då får de väl helt enkelt hitta en ny skådis.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Alltså, nu blir jag osäker, men jag tror jag läste nånstans i mängden av Heath-artiklar igår att de hade filmat i bara en vecka? Att han var på Batman fram till jul och att de började Gilliam-inspelningen efter juluppehållen?
Det är möjligt. Artikeln jag läste, Wikipedias om filmen, nämner bara att inspelningen började i december. Fast december var långt och tydligen hade dom uppehåll, så en vecka är mycket möjligt även om jag tyckte det lät längre.
A bear skrev:Å andra sidan var ju finansieringen knuten till Heaths medverkan, så det är bara att börja om igen.
caffeineaddict skrev:Dubbelkollade, P&S:ad DVD i Jesse James fall var det visst. Men ändå. Fast den släpps ändå på riktig DVD om nån vecka, så no harm.
Tinwiel skrev:(fast jag gillar inte Fear and lothing in.. för mycket knark och kräk).
ey skrev:Tinwiel skrev:(fast jag gillar inte Fear and lothing in.. för mycket knark och kräk).
lägg av! det kan aldrig bli för mycket knark och kräk!
caffeineaddict skrev:ey skrev:Tinwiel skrev:(fast jag gillar inte Fear and lothing in.. för mycket knark och kräk).
lägg av! det kan aldrig bli för mycket knark och kräk!
Som om det inte är Hannas vardag ändå, hon försöker bara uppehålla en blek fasad. Det är som alla de där kristna republikan-amerikanerna som preachar moral medan varenda en har sex och knark-skandaler i bakfickan.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare