Grey's Anatomy

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » tis nov 27, 2007 16:31

HippieSpellan skrev:vem är det?

Madeline Zima? Skådespelare som är känd b.la från The Nanny och nu från Californication. I Greys Anatomy spelade hon bästa kompisen till han som hamnade i koma.

HippieSpellan skrev:jag var rädd att det skulle bli som hans andra skitserier. han mörkhyade killen, men han harinte en överdriven roll så det går bra. det som är synd med pp är att det är så mkt barn. bara barnafödande på barnafödande, jag trodde att pp var mer än bara barn

Men det är ju Addisons expertis. Det var ju bara sånt för henne i GA också. Annat läkargrejs får vi från de andra karaktärena.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HeY » fre dec 07, 2007 23:49

4x10
Hur bra som helst i mina ögon. Jag tror jag är kär i denna serien igen, slutet av förra säsongen är nu förlåten för dessa 10 avsnitt har inte varit dåliga något av dem och detta var riktigt bra!
Jag har inte så mycket mer att säga så det blir inga spoilerblock här.

Grey's Anatomy :lovebunny:

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HeY » lör jan 12, 2008 0:01

4x11
Sista avsnittet pre-strike och förmodligen mitt favoritavsnitt i denna säsongen.
Jag visste att jag skulle gilla det redan när jag startade det. Ett avsnitt centrerat runt Miranda Bailey kan inte gå fel. Underskattad karaktär som borde synas mer än hon gör i serien ibland.

När det kommer till Christina så håller jag med Izzie; hon har varit hemskt robotaktig denna säsongen och det är dags för lite känsla där.

Jag undrar vad det var som hände med Alex när han var und, för det har vi väl inte fått reda på? Jag har för mig att det antytts att han blev misshandlad av sin pappa men kan ha fel.

Scenerna med George/Georges mamma och Callie/Georges mamma var också riktigt bra. Callie är en annan karaktär som jag tycker är underskattad och det är dags att röra om lite i grytan hos henne också.

(spoiler rykten om hur det var tänkt) Tydligen så skulle Pacey från Dawson's Creek vara med i några avsnitt som ett kärleksintresse för Christina. Det är synd att de inte kunde göra detta, men tydligen ska de fortfarande försöka göra det. Han var en utav de bästa i DC och som sagt så kändes det som om Christina behövde lite "känsla" hos sig nu. She's been awfully cold this year.

I'll miss ya Grey! :lovebunny:

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HippieSpellan » tis jan 15, 2008 15:10

HeY skrev:4x11
Sista avsnittet pre-strike och förmodligen mitt favoritavsnitt i denna säsongen.
Jag visste att jag skulle gilla det redan när jag startade det. Ett avsnitt centrerat runt Miranda Bailey kan inte gå fel. Underskattad karaktär som borde synas mer än hon gör i serien ibland.

När det kommer till Christina så håller jag med Izzie; hon har varit hemskt robotaktig denna säsongen och det är dags för lite känsla där.

Jag undrar vad det var som hände med Alex när han var und, för det har vi väl inte fått reda på? Jag har för mig att det antytts att han blev misshandlad av sin pappa men kan ha fel.

Scenerna med George/Georges mamma och Callie/Georges mamma var också riktigt bra. Callie är en annan karaktär som jag tycker är underskattad och det är dags att röra om lite i grytan hos henne också.

(spoiler rykten om hur det var tänkt) Tydligen så skulle Pacey från Dawson's Creek vara med i några avsnitt som ett kärleksintresse för Christina. Det är synd att de inte kunde göra detta, men tydligen ska de fortfarande försöka göra det. Han var en utav de bästa i DC och som sagt så kändes det som om Christina behövde lite "känsla" hos sig nu. She's been awfully cold this year.

I'll miss ya Grey! :lovebunny:

JAAA!! allt! I was so :emo: through it all. underbart avsnitt, helt fantastiskt och inledningen med voiceover var fantastiskt
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Tinwiel » tis jan 15, 2008 19:01

4x11
Alltså Dr Bailey... underbar karaktär, jag älskar henne! Skådespelerskan spelar häcken av alla dom andra, shit vad bra hon är.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HippieSpellan » tis jan 15, 2008 20:17

Tinwiel skrev:4x11
Alltså Dr Bailey... underbar karaktär, jag älskar henne! Skådespelerskan spelar häcken av alla dom andra, shit vad bra hon är.

inte lite heller, hon är helt fantastisk.
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav HeY » tis jan 15, 2008 20:33

HippieSpellan skrev:

Här slänger de Emmy- och Golden Globe nomineringar på Kathy Heigl utan att hon ens är i samma liga som Chandra Wilson. Craziness! Oavsett hur mycket jag gillar Kathy.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » tis jan 15, 2008 23:30

HeY skrev:
HippieSpellan skrev:

Här slänger de Emmy- och Golden Globe nomineringar på Kathy Heigl utan att hon ens är i samma liga som Chandra Wilson. Craziness! Oavsett hur mycket jag gillar Kathy.

Jag gillar också Heigl. Men Bailey... hon är en klass för sig.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » lör mar 01, 2008 0:32

YIPPIE!!!!!! :lovebunnier:

Ett framtida (alltså om framtida avsnitt i USA s4) gästuppdykande!
Addison's back!

Private Practice's extended post-strike hiatus has freed up Kate Walsh to return to her old Grey's Anatomy stomping ground this spring, an ABC spokesperson confirms. The actress will appear in at least one of the five new Grey's episodes slated to begin airing April 24. The story was first reported by EW.com.

There's no word if any of Addison's Oceanside Wellness cronies will be following her to Seattle Grace, but I'm guessing not. Damn hospital's too crowded as it is. It'll be nice to have Doc Monts back though, even for a brief visit.

It will, right?

Source: TVGuide.com
Senast redigerad av HeY lör mar 01, 2008 21:08, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav The Ankh » lör mar 01, 2008 18:30

NEJ NEJ!!! Jag fattade inte att det var framtidsspoilers. Dumma mig :(
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav HeY » lör mar 01, 2008 21:06

Åh, jag är ledsen! Var jag inte tydlig nog?
Kan lägga till en extra varning.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HeY » lör maj 24, 2008 1:11

4x16-17 Säsongsfinal!
Jag gillade detta mycket. Säsong 4 har helt klart varit ett uppryckande mot säsong 3s andra halva men det känns inte riktigt som om de gått tillbaka helt till sin forna ära. Säsongsfinalen var engagerande, rörande, sorglig och feel-good. Bra balans! Dock hade de kunnat köra på ännu mer tragi för min smak, make it even more painful!!! De borde rådfråga Joss ;)
Tyckte att de knöt ihop Meredith och Derek bra. Var rädd för att det skulle kännas påklistrat men de byggde upp det bra - men nu får de hålla för mer daltande orkar jag inte med :D
Något som dock känns lite påklistrat är det lesbiska. Är det bara jag som går och drömmer om George and Callie reunion? De var så fina tillsammans pre-Izzie. Jag saknar hur Callie fick George att verka så manlig och "great" framför de andra - som när Izzie insåg att George faktiskt kan vara någons (Callies) McDreamy. Ja det gillade jag, make it happen! De får gärns låta Hawn vara lesbisk men Callie och George!!!

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HeY » fre jul 18, 2008 16:39

Men jösses vad jobbiga dem är. Det är löjligt! Om Kathy bara ska vara med en säsong till kan de väl fan ta och göra ngt bra åt fansen (I love Izzie!!) och inte ge henne en jävla hjärntumör eller döda henne på ngt sätt.
Varför måste vuxna alltid vara så jävla töntiga, var vuxna damn it!!!!!!!!!

Angående Katherine Heigl i s5 skrev:TV Land is awash with rumours that Grey's Anatomy star Katherine Heigl is not long for the hit drama, with writers reportedly planning to kill off her character, Dr Izzie Stevens.

According to Us magazine, a "well-placed source" on the show revealed that Izzie will be diagnosed with a brain tumour in the upcoming fifth season - and it could be the end of her.

Grey's creator Shonda Rhimes has lined up actor Jeffrey Dean Morgan to reprise his role as Izzie's lover Denny Duquette, who broke hearts when he died at the end of season two. Denny will supposedly appear in visions brought on by Izzie's tumour.

Such a melodramatic storyline is exactly the sort of material that could garner Heigl an Emmy nomination - ironic, given that she recently trashed Grey's writers for not giving her Emmy-worthy material, reportedly prompting them to write her out of the series in revenge.

But bosses at US network ABC have insisted that Heigl isn't going anywhere.

"She's absolutely staying with the show... she's a fantastically talented actress," said ABC entertainment president Steve McPherson. "There's an unbelievable story line for her next season. Shonda Rhimes is excited about that, she actually crafted it."

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav The Buffster » fre sep 26, 2008 23:11

Jag gillar Grey's Anatomy. Ingen fantastisk serie på något sätt. Men ibland träffar den väldigt rätt, som ikväll. Lite som OTH. Fast inte riktigt som OTH såklart, för den serien slår alla andra i att vara bra fast den egentligen borde vara dålig. Men Grey's Anatomy är fin, det är den.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav HeY » fre sep 26, 2008 23:24

The Buffster skrev:Jag gillar Grey's Anatomy. Ingen fantastisk serie på något sätt. Men ibland träffar den väldigt rätt, som ikväll. Lite som OTH. Fast inte riktigt som OTH såklart, för den serien slår alla andra i att vara bra fast den egentligen borde vara dålig. Men Grey's Anatomy är fin, det är den.

I agree.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » sön sep 28, 2008 13:26

Grey's Anatomy är en helt ok serie. Men Meredith driver mig till vansinne igen (501-02)Ni fattar säkert varför. Uppskatta vad du har, FFS.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » sön sep 28, 2008 13:39

Tinwiel skrev:Grey's Anatomy är en helt ok serie. Men Meredith driver mig till vansinne igen (501-02)Ni fattar säkert varför. Uppskatta vad du har, FFS.

Ja, jobbigt att hon ska vara sån IGEN. Jag trodde att hon skulle ha utvecklats nu. Om det nu var det du syftade på ;)

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav The Buffster » sön sep 28, 2008 13:40

Tinwiel skrev:Grey's Anatomy är en helt ok serie. Men Meredith driver mig till vansinne igen (501-02)Ni fattar säkert varför. Uppskatta vad du har, FFS.

Ja, Meredith är väldigt jobbig. Det har jag ofta tyckt. Hela den här grejen med att hon ska vara så "dark and twisty", nej, det fungerar inte alls. Och just nu är hon mest irriterande. Christinas utbrott kändes befogat.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav Tinwiel » mån sep 29, 2008 7:39

HeY skrev:

Ja, jobbigt att hon ska vara sån IGEN. Jag trodde att hon skulle ha utvecklats nu. Om det nu var det du syftade på ;)

Det var precis det jag syftade på. Jag trodde också att hon skulle ha utvecklats lite... Derek förtjänar bättre. Men han verkar ju vara positiv i och för sig så..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav The Buffster » fre okt 17, 2008 22:29

(spoiler 5.04) Fint avsnitt. Men stackars Lexie. :unlove: . George, det hade jag inte trott om honom faktiskt. Väldigt tanklöst. Lexie blir mer och mer av en favorit, hon har så fantastisk inställning. Jag önskar jag var lite mer som henne. Men som det är nu så får jag säga som Christina, "do you know how much easier our life would be if we could just love lotion?". Kände verkligen igen mig där.

Callie och Hahn är söta som socker.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav HeY » fre okt 17, 2008 22:57

Ja detta var bra! Bäst hittils denna säsongen skulle jag tro.
Slutscenen älskade jag "Dermatology" på dörren :D
Det enda jag saknar i Grey's Anatomy är den fantastiska draman från de två första säsongerna + halva säsong 3. DEN var Emmy värd. Nu håller jag med Heigl "Not worthy of an Emmy nomination." Den senaste scenen som verkligen berörde mig var inte ens från någon av huvudkaraktärerna, utan det var tjejen i sista säsong 4 vars pojkvän dog - "don't say anything. don't you say anything!". Det var rörande. Nu måste de ge oss lite mer sånt, eller jag saknar det iaf. Bailey hade ju sina stunder i säsong 4 (kommer framför allt ihåg scenen med Addison "I feel like ripping my own heart out with my own littke hands.") men annars känns det som om de ofta fokucerar på att göra karaktärerna roliga. Jag saknar Greys starka drama! De går i rätt riktning nu iaf, hoppas det kommer mer seriösa delar snart. Men som sagt, detta gillade jag en massa :lovebunny:

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HeY » tis nov 04, 2008 23:55

Ni har säkert redan sett detta men det är fortfarande intressant att se vad ni har att säga om det för personligen tycker jag det är ganska sjukt. Det är en ganska stor castingspoiler som har med nästa avsnitt och göra.

Even though they aren't real, television characters can't live forever. Used to evoke emotion, give a sense of gravity, and of course boost ratings, killing characters off of television shows is--for better or worse--one of the more awesome things we tune in for week after week.

However, booting off a character because the network isn't synching with him/her or kicking them to the curb because execs think things are getting a little too extreme isn't something loyal viewers will let go of that easily.

Having said that, fans of Grey's Anatomy may be heading down to ABC's headquarters with torches and pitchforks after network executives decided to eliminate one of the medical drama's characters.

Dr. Erica Hahn, played by the effervescent Brooke Smith, won't be returning to Grey's Anatomy, reports EW.com. And it isn't like she'll be written off slowly--her last episode is this Thursday.

In an interview with Smith, EW dug up some seriously controversial news with regards to Smith and her character. According to EW, sources said that ABC executives weren't comfortable with the lesbian storyline developing between Hahn and Callie (Sara Ramirez) as well as the character in general. Ouch. And apparently they're just cutting the cord clean.

"My final scene is just me heading to my car," said Smith. "I honestly don't know what happens in the next episode. I heard not much."

We spoke to Smith at ABC's TCA press tour this summer, and she couldn't have been more pleasant or optimistic. This seems like an unjust move in an unjust business. WTF ABC?

Anyone else wondering what really happened?

http://www.tv.com/story/11817.html?tag= ... m_clk=news

Enligt Kristin Dos Santos så är det inte det enda de har gjort. Tydligen så har det tvingat Shonda och c/o att (spoiler spoiler om framtida gäst) skriva om Melissa George's (Lauren från Alias, om ngn inte vet.) karaktär helt och hållet. Hon skulle först vara lesbisk men inte längre - tydligen är det inte bara Isiaah Washington som är homofob, ABC är ganska duktiga själva, och då får man lägga i åtanke att de nyligen sparakade Rebecca Romjin (stavning?) från Ugly Betty också, som för den som inte vet spelade en transexuell kvinna (eller är det man? alltså, en karaktär som opererat sig till kvinna - det är väl transexuell kvinna?).
Det är bara en tidsfråga innan Marc ryker också, och sedan förmodligen Kevin från Brothers & Sisters.

Om jag ska vara ärlig så tyckte jag att Callica inte hade den bästa kemin varandra. Men Smith var en riktigt duktig skådespelare och karaktären började värmas upp för mig. Hennes glasögon monolog i senaste var rörande. Det hade väl varit nog med att Callie insåg att hon inte var bi/gay för att bli av med det homosexuella, också hade de kunnat bryta upp det så och ha kvar karaktären - åtminstone för att skriva ut henne ordentligt. Det här är ju bara löjligt och hur kommer de göra nästa vecka? Någon, förmodligen the Chief, säger en kort kommentar om att hon slutade - som med Burke. Ska någon cardio surgeon få skrivas ur serien PÅ RIKTIGT?

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » ons nov 05, 2008 0:59

Svar på det HeY skrev:

Men gud så tröttsamt. Seriöst, jag vet inte om jag ska orka bli arg eller inte. Jo, jag är arg, jag kan inte låta bli. Så typiskt. Kill the lesbian. Och inte hon som bara lekte lite, och inte var farlig lesbian på riktigt (och vill tillbaks in i fållan) utan den som faktiskt visade sig vara gay. Om TR blev arg för Isaiahs grej så borde han bli arg över detta också (eller fan, hela casten borde bli arg över det här. Katherine Heigl brukar inte hejda sig när hon tycker nåt, hon borde kommentera). Eller man kanske inte behöver bry sig om lesbians? Grrr, jävla! Jag tyckte inte heller att Callie och Hahn hade nån direkt kemi men det var väl bara att avsluta förhållandet och låta Hahn hitta nån ny. Att ta livet av henne för den dramatiska effekten funkar inte heller, för hon har varit där för kort tid för att det ska funka på tittarna, vi skulle bara bry oss om de tog livet av huvudkaraktärena, i det här skedet i alla fall. Grrr! :angry:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » ons nov 05, 2008 1:35

Tinwiel skrev:Svar på det HeY skrev:

Men gud så tröttsamt. Seriöst, jag vet inte om jag ska orka bli arg eller inte. Jo, jag är arg, jag kan inte låta bli. Så typiskt. Kill the lesbian. Och inte hon som bara lekte lite, och inte var farlig lesbian på riktigt (och vill tillbaks in i fållan) utan den som faktiskt visade sig vara gay. Om TR blev arg för Isaiahs grej så borde han bli arg över detta också (eller fan, hela casten borde bli arg över det här. Katherine Heigl brukar inte hejda sig när hon tycker nåt, hon borde kommentera). Eller man kanske inte behöver bry sig om lesbians? Grrr, jävla! Jag tyckte inte heller att Callie och Hahn hade nån direkt kemi men det var väl bara att avsluta förhållandet och låta Hahn hitta nån ny. Att ta livet av henne för den dramatiska effekten funkar inte heller, för hon har varit där för kort tid för att det ska funka på tittarna, vi skulle bara bry oss om de tog livet av huvudkaraktärena, i det här skedet i alla fall. Grrr! :angry:

Frågan är om de kommer kill the lesbian. Smith har inte ens spelat in något riktigt slut, de bara sparkade henne efter avsnittet som går nu i veckan och hennes sista scen där är hon som går till bilen. Det intressanta för mig är hur de kommer förklara att hon inte är med mer sen. Kanske säger de att bilen var i en olycka och hon är död?
Äsch, det är bara frustrerande att hon inte ens kan få ett riktigt slut. Tydligen hade de problem med karaktären också, och inte bara hennes "lesbianism". Fast det tror jag bara är en eufemism.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » sön nov 09, 2008 2:37

Jag tycker faktiskt att Katherine Heigl är en rätt så bra skådis. Utifrån det jag har sett i alla fall, vilket tyvärr är bara Greys och halvtaskiga romcoms. Jag undrar om hon skulle klara av en stor "creddig" dramaroll? Jag skulle vilja se henne i en sån film i alla fall, det kan funka. Eller inte. Men troligen så.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » sön nov 09, 2008 16:42

Tinwiel skrev:Jag tycker faktiskt att Katherine Heigl är en rätt så bra skådis. Utifrån det jag har sett i alla fall, vilket tyvärr är bara Greys och halvtaskiga romcoms. Jag undrar om hon skulle klara av en stor "creddig" dramaroll? Jag skulle vilja se henne i en sån film i alla fall, det kan funka. Eller inte. Men troligen så.

Ja jag tycker också hon är bra. Riktigt bra faktiskt. Den här scenen tar mig varje gång:

Tyvärr är det inte så många såna scener längre. Men senaste avsnittet var bra.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » sön nov 09, 2008 16:56

Oj vilket drama det var där. Ja, hon var bra. :) Och senaste avsnittet var bra, det var därför jag kom att tänka på hennes skådespelarprestationer.. Det är ju ingen som klår hon som spelar Dr Bailey men Heigl är ju uppe i toppskiktet och spelar i alla fall.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » sön nov 23, 2008 14:40

509
Vart är de på väg med Izzys nya storyline egentligen? Jag tror inte att jag gillar den här utvecklingen..

Att the interns försökte operera ut en blindtarm utan att ha gjort operationen förut, dt var bara så dumt att... Deras hjärnor och om de passar för att bli läkare borde med rätta ifrågasättas. Jaja, det är tv och nu har de fått sig en liten knäpp på näsan, så det löser sig. ;)

I övrigt var avsnittet helt ok. Jag gillade scenen med Bailey och Callie. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » mån nov 24, 2008 16:09

Tinwiel: Jag håller med dig om alla punkter. Jag gillar inte alls Izzies utveckling. Vad är det? Hjärntumör? Men isf kan det inte bli bra, jag skulle inte gilla den lösningen alls. Men hur annars kan de förklara det? De har gått lite väl långt för att det kan vara ett hjärnspöke så vad kan det vara egentligen??

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » mån nov 24, 2008 19:56

HeY skrev:Tinwiel: Jag håller med dig om alla punkter. Jag gillar inte alls Izzies utveckling. Vad är det? Hjärntumör? Men isf kan det inte bli bra, jag skulle inte gilla den lösningen alls. Men hur annars kan de förklara det? De har gått lite väl långt för att det kan vara ett hjärnspöke så vad kan det vara egentligen??

Ja, precis. Först trodde jag, som det nog var meningen att vi skulle tro, att det bara var sorgen som gjorde att hon såg i syne, men sen vettefan. Hon tar på honom, hon har sex etc. Alltså, vad är förklaringen och vilken den än är så känns det som att det inte är bra för Izzy. Det irriterar mig i alla fall. Jag tycker att Izzy behövs som karaktär.Det var ju rykten för ett tag sen om att Heigl ville sluta på Greys, kan det vara nåt sånt som är i görningen? För isåfall är den där hjärntumörgrejen en möjlig orsak. Eller att hon håller på att bli galen, och det vill jag inte att Izzy ska bli, synd på karaktären. Och stackars Korev. Då har han haft två flickvänner som blev galna..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film