sus@n skrev:Måste påpeka att jag inte sett ett enda avsnitt av Firefly men att jag gjorde testet ändå.. jag blev: Inara (71%)
Vet inte om det är positivt eller negativVilket gulligt test det var, med alla dessa smilisar.
Zaxx skrev:har inte sett ett enda Firefly avsnitt men jag gjorde testet ändå
Wash (76%)
caffeineaddict skrev:EDIT: Jag och Langtry och -Emelie- är alltså nästan lika mycket River alla tre. Undrar hur en fest med oss tre skulle se ut? Rätt mycket flum och försök till balettsteg och kanske lite skrikande också.
Och en del nakenhet, men den hoppas jag ni står för.
caffeineaddict skrev:sus@n skrev:Måste påpeka att jag inte sett ett enda avsnitt av Firefly men att jag gjorde testet ändå.. jag blev: Inara (71%)
Vet inte om det är positivt eller negativVilket gulligt test det var, med alla dessa smilisar.
sus@n: Inara är ungefär den vackraste och charmigaste karaktär som någonsin har skapats. Så jag skulle kalla det positivt, ja.
Eller, hon kanske inte är den allra charmigaste och vackraste, men hon är ungefär på delad förstaplats med Willow. Så det är ju inte så illa, precis.
Har dock ingen tvekan om att du förtjänar den liknelsen.
sus@n skrev:Caffeboy, du är helt enkelt underbar!
caffeineaddict skrev:sus@n skrev:Caffeboy, du är helt enkelt underbar!![]()
![]()
Titta, sötnos, nu får du mig att bli alldeles sådär glad och röd igen
Langtry skrev:Det skulle vara mycket intressant att se hur en fest med oss tre skulle bli men nakenheten röstar jag på att Du står för![]()
Eller hur -Emelie-?
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare