A bear skrev:Om vi frågar så här: hur arcig är Chuck? När den läggs ner, kommer man att skrika "MEN VI FICK JU ALDRIG VETA VEM SOM..."?
Så här i början har det varit väldigt lite arc. Ingen aning om hur det kommer se ut dock.
A bear skrev:Om vi frågar så här: hur arcig är Chuck? När den läggs ner, kommer man att skrika "MEN VI FICK JU ALDRIG VETA VEM SOM..."?
adolvsson skrev:Joss Whedon's fan club, Whedoneque, had pizzas delivered to all gates, including a special anchovies-only for Jane Espenson (she did drop by and did enjoy a slice).
A bear skrev:Skulle jag gilla Chuck?
Reaper gav jag ett avsnitt. Störde mig så mycket på den där Jack Black-wannaben att det nog inte blir fler än så.
AKS skrev:Jag fortsätter se Men Behaving Badly och serien fortsätter vara förbaskat bra.
noike skrev:AKS skrev:Jag fortsätter se Men Behaving Badly och serien fortsätter vara förbaskat bra.
I ett av de senare avsnitten sitter de framför tv:n allihopa och kommenterar vad de ser och driver med varandra till vansinne. Star Trek har jag för mig leder till bägge formerna av dialog. Men jag har bestämt för mig att det var trettio minuter av fyra personer framför en tv. Oerhört billigt gjort, på ett bra sätt.
AKS skrev:MST3K?
noike skrev:Och varje avsnitt är en hel svartvit B-film som huvudpersonen tvingas titta på med sina två robotkompisar. Man ser deras silhuetter i högra hörnet där de sitter och kommenterar och pekar. De flesta tv-kanaler vill inte ens peta på den därför -- för långa avsnitt och för smalt intresse. Dumma kanaler.
Illyria skrev:Hittills är jag faktiskt mest road av strejken, bara ingen av mina favoriter blir nedlagd så säger jag strejka på.
Ingen mer här som tittar på Long Way Down? Uppföljaren till Long Way Round.
chanda skrev:nah jag väntar på dvd.är den lika bra som den första?
AKS skrev:Men Behaving Badly S4: Alltså är det bara jag som tycker att Dorothy är en jävla kärring i denna säsong.
Illyria skrev:Ganska lika, de första avsnitten är ju förberedelser och sånt innan de riktigt kommer igång också, så jag tror det bli ännu bättre ju längre de kommer på resan.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare