Of course you do.Tinwiel skrev:Jag gillar the Ark-låten.

Tinwiel skrev:Jag gillar the Ark-låten. Och Echo är ett fint namn på Elizas karaktär.
HeY skrev:Hmm, det börjar nästan kännas lite patetiskt överdrivet från min sida. Eller kanske inte patetiskt, men vissa har alldeles för mycket fritid.
HeY skrev:Hmm, det börjar nästan kännas lite patetiskt överdrivet från min sida. Eller kanske inte patetiskt, men vissa har alldeles för mycket fritid.
HeY skrev:Eller så ser dem passionen, får extremt höga förväntningar som blir dömda till att besvikas.
A bear skrev:HeY skrev:Eller så ser dem passionen, får extremt höga förväntningar som blir dömda till att besvikas.
Precis, det är bättre om FOX redan från början får intrycket att ingen vill se det här.
HeY skrev:Tinwiel: Jag gillar den egentligen också, men jag har spelat sönder den en aning. Men nu när jag läser Echo så blir det ett Echo-echo-echo efter![]()
brat: Jag också! Let's make a project out of it!!
HeY skrev:Jag tycker att Buffy är bra från början. 'Most charming thing ever' ju!
Capt. Peroxide skrev:NEJ, Buffy är INTE bra från början. Inte Angel heller.
HeY skrev:Vad bra, då lämnar du ju säsong 4 och 2 åt mig :D
Simon skrev:HeY skrev:Vad bra, då lämnar du ju säsong 4 och 2 åt mig
Perfekt! Tycker du illa om lakrits också så luktar det giftemål.
Jag har en teori om att man ska komplettera varandra så att man inte bråkar om godisarna i en gott & blandat-påse. Horoskop och sånt är bara skrock och dumheter, min godisteori är däremot fullständigt vattentät.
makane skrev:Ska bli spännande när man ser det en andra gång och redan känner alla karaktärer.
Återgå till Allmänt om Dollhouse
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare