AKS skrev:What?! Galna människor!!
Week two of CBS’ Moonlight was the most-watched show at 9 p.m., but it tied the season-premiere of NBC’s Friday Night Lights for first among adults 18-49. Take a look:
Friday 9 p.m.
Moonlight (CBS)
Viewers: 8.25 million (#1), A18-49: 2.2/ 7 (#1t)
Friday Night Lights (NBC)
Viewers: 6.48 million (#2), A18-49: 2.2/ 7 (#1t)
The positive news for Moonlight was retention out of the compatible Ghost Whisperer of 95 percent in total viewers and 92 percent among adults 18-49, and a loss of just 290,000 viewers and 12 percent in the demo from its debut one week earlier (Viewers: 8.54 million; A18-49: 2.5/ 8 on Sept. 28). Friday Night Lights, meanwhile, deserves accolades for holding 96 percent of the adult 18-49 rating out of the 8:30 p.m. portion of Deal or No Deal (2.3/ 8).
sp1keout skrev:Bör jag se om säsong 7 av CSI?
Svara ja eller nej eller puss!
kramar från osäker
poser skrev:Damages är helt off the hook.
adolvsson skrev:poser skrev:Damages är helt off the hook.
Du ljuger inte.
1x11
You're a baptist. Right, Ray? Repent.
nja.. jag har sett ett par avsnitt lite här och där. Jag är inte helt övertygad. Den verkar ganska bra men allt går sååå långsamt.The Ankh skrev:Nån som sett nåt av Kyle XY?
The Ankh skrev:Nån som sett nåt av Kyle XY?
Illyria skrev:Jag fick för mig att se även avsnitt 102 av Moonlight och det var... så dåligt att jag inte kunde sluta skratta i fem minuter efter det slutade.
Vampyren ser väldigt vampyrig ut: Don't look at me!
Den blonda tjejen: *gasp* *gasp* *gasp*
Vampyren förklarar läget: I'm a vampire.
Illyria skrev:Jag skrev scenen ur minnet, inte exakt dialog, men den biten dialog var ju lika överflödig och skrattretande dålig som I'm a vampire. Nej, Moonliggt är inte okej.
Illyria skrev:Du skrev avsnitt, därför min kommentar.
poser skrev:adolvsson skrev:poser skrev:Damages är helt off the hook.
Du ljuger inte.
1x11
You're a baptist. Right, Ray? Repent.
1x11
När Ray sköt sig och det blev fade to black, sen fade:ar det in igen för att visa Patty. Mäktigt.
Damages är något av en sleeper hit för mig, längtar inte direkt efter det i veckorna men jag är oftast väldigt imponerad efter varje avsnitt.
Illyria skrev:Någon här som brukar titta på Law & Order (SVU)? Såg veckans avsnitt av den serien, första avsnittet jag någonsin sett av serien, och jag undrar om det var ett normalavsnitt av serien. För om serien är så varje vecka kan jag inte förstå varför någon tittar på den och hur den överlevt 6 säsonger.
Illyria skrev:Är någon Law & Order bra?
Murnau skrev:Illyria skrev:Är någon Law & Order bra?
Om du tittar ut genom fönstret och himlen inte har trillat ner så har det antagligen inte kommit något bra Law & Order ännu.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare