eriked skrev:2x12: Ari Gold for president!
Matt skrev:Fan vad förbannad man blir när avsnittet är slut precis när de fått upp ångan.
caffeineaddict skrev:Matt skrev:Fan vad förbannad man blir när avsnittet är slut precis när de fått upp ångan.
(spoiler 6.15 och orena tankar) Du satt och höll tummarna för naken Carla Gugino lika mycket som jag, eller hur?
We'll always have Sin City...
caffeineaddict skrev: (spoiler S4) Missa inte http://www.medellinthefilm.com/ och hela trailern.
poser skrev:Usch, jag vill inte alls att entourage ska ta den riktningen. Jag vill inte ha SFU misär och drama, jag vill ha feelgood och Johnny Drama.
poser skrev:Usch, jag vill inte alls att entourage ska ta den riktningen. Jag vill inte ha SFU misär och drama, jag vill ha feelgood och Johnny Drama.
RalfiParpa skrev:poser skrev:Usch, jag vill inte alls att entourage ska ta den riktningen. Jag vill inte ha SFU misär och drama, jag vill ha feelgood och Johnny Drama.
Jo, jag menade ju att det är en lite okaraktäristisk utveckling för Entourage (om det nu går åt det hållet) och det är väl därför jag för första gången är intresserad av serien på allvar. Jag har aldrig betraktat Entourage som en feelgoodserie, det har ju förekommit ett och annat dramainslag som nästan gränsat till det allvarliga, exempelvis gängets gamla kompis från Queens som blev frisläppt där i S2-3 någon gång. Bara "misär och drama" vore ju att återuppfinna serien och jag tror inte att Entourage klarar en sån förvandling. Men nu, när dramat tas till en mer personlig nivå tror jag att vi tittare, som väldigt länge bara fått se hur de här rätt osympatiska typerna tillbringat sin lyxiga vardag, kan få lön för våran möda. I deras lidande såklart.
RalfiParpa skrev:Vince också? Drama och Turtle får ju lite sympatipoäng och E är ju överlag en rätt cool snubbe men Vince? Väldigt svår att gilla.
poser skrev:jag vill ha feelgood och Johnny Drama.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare