AKS skrev:Det jag älskar med utgåvorna är ju extramaterialen. Den där lyxen av att ha sett 20-30 minuter avsnitt och sen veta att det finns 5-15 minuter av deleted scenes som håller lika hög kvalitet som det som kom med i avsnittet... TOUS rocks!!
Tob skrev: (spoiler 2.11) Pam/Jim. Jag går fan sönder. Jag vet inte, men Jim känns så fruktasnvärt klockren för mig, han är en sådan där karaktär som jag går in i fullständigt och påverkar mig på ett ytterst kraftfullt sätt. Som Lindsay i Freaks and Geeks eller Willow i Buffy eller Oz i Buffy. Så detta avsnittet. Jösses.
gaspode skrev:Jim! :lovebunny:
Och deras kemi, deras scener tillsammans, är det som gör att kärlekshistorian känns så väldigt äkta.
Åh, omtittsdags snart känner jag.
noike skrev:gaspode skrev:Jim!![]()
Och deras kemi, deras scener tillsammans, är det som gör att kärlekshistorian känns så väldigt äkta.
Åh, omtittsdags snart känner jag.
Det vill jag också göra. The Office! Jag saknar alla blickar och axelrykningar mot kameran.
Tinwiel skrev:men lite udda kanske
As things stand, though, the show will be in original episodes for 25 weeks of the season -- the same as last year.
AKS skrev:25 avsnitt är helt klart bättre än 22 eftersom TOUS är en serie som klarar av kvalitén med många avsnitt. Men hade S3 verkligen 25 avsnitt?
AKS skrev:Undrar om de testar vattnen och om det funkar så kanske alla avsnitt efter jul blir en timme? Vem vet?
noike skrev:Om Jenna inte kan vara med i början, betyder detta att (spoiler s3) att hennes och Jims date var katastrofal?
noike skrev:Om Jenna inte kan vara med i början, betyder detta att (spoiler s3) att hennes och Jims date var katastrofal?
Tinwiel skrev:noike skrev:Om Jenna inte kan vara med i början, betyder detta att (spoiler s3) att hennes och Jims date var katastrofal?
Noooo, säg inte sådär, jag blir olycklig.. då... kommer jag att protestera högljutt och börja förbanna saker. Kanske inte så att producenterna hör mig, för dom är i Amerikatt, men så att ni hör i alla fall.
noike skrev:Tinwiel skrev:noike skrev:Om Jenna inte kan vara med i början, betyder detta att (spoiler s3) att hennes och Jims date var katastrofal?
Noooo, säg inte sådär, jag blir olycklig.. då... kommer jag att protestera högljutt och börja förbanna saker. Kanske inte så att producenterna hör mig, för dom är i Amerikatt, men så att ni hör i alla fall.
Jag menade inte katastrofal ur den synpunkten, för då hade jag också börjat gråta. Men att de bakar in olyckan i handlingen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare