Illyria skrev:Hade väldigt roligt åt alla gästskådespelare från Deadwood och The Wire i säsong 3, undra just vilka serier de som castar Numb3rs tittar på.
Off skrev:Åhh Top Chef inför s03 var helt suveränt. 4 s01 kockar mot 4 s02 kockar in a smackdown! Stephen var tillbaka! Åh Stephen.
HeY skrev:Men sånt har jag alltid kunnat överse ifall dialogen är bra, men snälla nån, de är ju mognare än karaktärena i Grey's Anatomy!
Illyria skrev:HeY skrev:Men sånt har jag alltid kunnat överse ifall dialogen är bra, men snälla nån, de är ju mognare än karaktärena i Grey's Anatomy!
Which is fun! Eller det är ivarjefall så du får se på det, för det är inte det minsta verkligt med sina over the top dialoger och det fortsätter genom hela serien. DC är ändå en bättre såpa än OTH, mer verklighetstrogna karaktärer, kontinuitet osv, men du får nog minst ta dig till säsong 2. Har aldrig sett om den serien så jag har ingen större koll på när saker egentligen händer, men jag tror den blir mer som resten av serien i säsong 2. Gillar du ungdomssåpor kan DC klart vara värd att se.
Annars, om du inte sett dem: Freaks and Geeks och My So-Called Life
Green and his collaborators- Matthew Senreich, Doug Goldstein and Tom Root are “waist high” in production for Chicken’s third season, which is scheduled for an October debut.
noike skrev:(Rachel McAdams är också med för den som tittat för mycket på tonårskomedier.)
adolvsson skrev:Just nu laddar jag ner första avsnittet av Jekyll. Drama från BBC, med fantastiske James Nesbitt i huvudrollen och med Steven Moffat som producent. Dessutom har han skrivit första. MOFFAT! Get it, bi-atchaz.
LWes skrev:Det låter intressant. Är det en seriös serie?
adolvsson skrev:Just nu laddar jag ner första avsnittet av Jekyll. Drama från BBC, med fantastiske James Nesbitt i huvudrollen och med Steven Moffat som producent. Dessutom har han skrivit första. MOFFAT! Get it, bi-atchaz.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare