Illyria skrev:Säsong 4 blir 30 avsnitt! Inklusive fem heltimmesavsnitt. I'm happy! :D
Serien flyttar också från 20:30 till kl 21 och hamnar i samma slot som CSI och Grey's.
Illyria skrev:Säsong 4 blir 30 avsnitt! Inklusive fem heltimmesavsnitt. I'm happy!![]()
AKS skrev:Själv tycker jag att S3 är svagare än S2, men den är ändå alldeles, alldeles underbar!
(spoiler för... eh, pun effect) Pam: [after Michael returns with coffee] With cream and sugar?
Michael: [sighs] All right.
AKS skrev:Michael är min favorit.
Tinwiel skrev:Det är tomt redan och jag har massa avsnitt kvar! För jag vet vilken abstinens jag kommer att få... jag kommer säkert att vilja stoppa in folks skrivbordssaker i jello. Om jag visste hur man gjorde, och om jag hade nån jello... tänk vad förvånad Anna skulle bli!
adolvsson skrev:AKS skrev:Michael är min favorit.
Din och min! Och det är fortfarande ett inlägg jag tänker skriva framöver om varför han står snäppet över de andra i min bok.
the futon critic skrev:30 half-hours of "The Office," five of which will be paired together as one-hour specials.
AKS skrev:Jenna! Tur att det ändå gick som det gick. Hon hade ju kunnat bryta nacken:
http://www.eonline.com/gossip/kristin/d ... 6686d90d9a
AKS skrev:Jenna! Tur att det ändå gick som det gick. Hon hade ju kunnat bryta nacken:
Jim: I don't have a ton of contact with the Scranton branch, but, before I left, I took a box of Dwight's stationery, so, from time to time, I send Dwight faxes. From himself. From the future. [reading fax] "Dwight, at 8 A.M. today, someone poisons the coffee. Do not drink the coffee. More instructions will follow. Cordially, Future Dwight."
Michael: It is an outrage, that's all. It's... hey're making a huge, huge mistake. Let's see Josh replace these people. Let's see Josh find another Stanley. You think Stanleys grow on trees? Well they don't. There is no Stanley tree. Do you think the world is crawling with Phyllises? Show me that farm. With Phyllises and Kevins sprouting up all over the place. Ripe for the plucking. Show me that farm.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare