Supernatural

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tob » sön apr 22, 2007 14:20

HeY skrev:
Tob skrev: (spoiler tom 1.18)

Tror du menar "2x18" ;)

Det stämmer. Ändrat :)

Edit: Meh...ny sida. Jag flyttar allting istället.

(spoiler tom 2.18) Jag håller med brat om 18. Kändes för överdrivet och som att man tog i för mycket för att verkligen göra ett avsnitt som bara är roligt. Jag tycker inte man lyckades så väl. Sen blir jag lite irriterad för jag skulle verkligen vilja att Supernatural tog ett stort kliv mot en mer arctung serie och mer karaktärsrelaterade händelser. Egentligen led ju förra avsnittet av samma problem, fast där skulle man satsa på tragedi istället för humor, man tar i....och det faller. Även om jag tyckte avsnitt 17 var bättre än 18 men om slutet av avsnitt 17 hade byggts upp kring 4-5 avsnitt så hade ju det kunnat bli sinnesjukt bra, men nu kändes det lite för framstressat och konstuerat för att fungera riktigt bra. Jag gillar Supernatural....men fan alltså....det skulle kunna vara så mycket bättre, tror jag.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Glorificus » sön apr 22, 2007 15:02

HeY skrev:Längtar i vilket fall till nästa vecka, verkar enligt trailern dock också vara lite fristående. Men då de är i fängelse så hör väl det till "polisen-jagar-oss" arcen.

Um, spoilervarning för 2x19 här? ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav brat » sön apr 22, 2007 16:21

Tob skrev: (spoiler tom 2.18) Kändes för överdrivet och som att man tog i för mycket för att verkligen göra ett avsnitt som bara är roligt. Egentligen led ju förra avsnittet av samma problem, fast där skulle man satsa på tragedi istället för humor, man tar i....och det faller. Jag gillar Supernatural....men fan alltså....det skulle kunna vara så mycket bättre, tror jag.

Oh! Min tur att hålla med dig. (Efter jag klippt och klistrat fritt i ditt inlägg, hehe) Det jag ville få fram var helt enkelt din poäng om att förra avsnittet och det här avsnittet led av samma problem. De tar i, och det faller. Tänkte inte på det så tidigare men du har naturligtvis rätt.

Ibland är Supernatural riktigt riktigt bra, men andra gånger skulle det kunna vara så mycket bättre. Om någon bara ansträngde sig lite till.

Fast jag är ändå hoppfull. Förbättringen till säsong 2 var stor. Om de gör något liknade till säsong 3 (som de förhoppningsvis får) så kommer jag att vara riktigt spänd på att se resultatet.

Vi borde försöka vara noga med att inte blanda in nästaavsnittsvammel i spoilermarkeringar för veckans avsnitt. T.ex. MKF verkar vara så härligt oförstörd inför varje avsnitt att det vore väldigt synd om någon av oss skulle råka spoilra henne.
Personligen lyckas jag aldrig hålla mig ifrån trailers. :P
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav HeY » sön apr 22, 2007 17:07

Glorificus skrev:
HeY skrev:Längtar i vilket fall till nästa vecka, verkar enligt trailern dock också vara lite fristående. Men då de är i fängelse så hör väl det till "polisen-jagar-oss" arcen.

Um, spoilervarning för 2x19 här? ;)

Oj, jag trodde jag hade skrivit det. Har iaf lagt in en nu :)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav MissKittyFantastico » sön apr 22, 2007 19:27

brat skrev:Vi borde försöka vara noga med att inte blanda in nästaavsnittsvammel i spoilermarkeringar för veckans avsnitt. T.ex. MKF verkar vara så härligt oförstörd inför varje avsnitt att det vore väldigt synd om någon av oss skulle råka spoilra henne.

To late. :(

Texten att det är spoiler för avsnitt 2x19 var också spoilermarkerad, så jag avmarkerade glatt allt på en gång.

Någon kanske kan gå tillbaka och ta bort spoilermarkeringen för just texten om spoilers, så ingen annan gör samma misstag som jag.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav Glorificus » mån apr 23, 2007 11:00

Synd att du hann läsa det. :(

På tal om Jareds gips... för visst pratar vi fortfarande om det... så är den här bakom kulisserna-bilden (spoilerfri) rätt talande för hur väl han tog hand om sin skadade handled. :D
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav caffeineaddict » mån apr 23, 2007 15:12

MissKittyFantastico skrev:Någon kanske kan gå tillbaka och ta bort spoilermarkeringen för just texten om spoilers, så ingen annan gör samma misstag som jag.

Fixat, trist när sånt händer. :(

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav chanda » tis apr 24, 2007 8:14

WinchesterFan.com har promo bilder på 2.22
stora spolers skämtar inte

Varning sidan inne håller spoler på alla uppkomande avsnitt

Ser värkligen ifram imot dessa avsnitt.Roligt
att se Bobby och Ellen involerad.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav brat » tis apr 24, 2007 18:29

Holy bananas. (Varför får spoilers alltid mig att säga så??) Nu måste jag hålla mig från att läsa de där två små raderna... undras vad som kan stå där under...

Hursomhelst, om det ska bli spoilersnack i den här tråden (vilket är helt okej) måste ni lova att vara sjukt nogranna med spoilermarkeringarna. Jag kommer att bli ilsk om jag blir ofrivilligt storspoirad. Så nu är alla varnade, en ilsken brat vill ingen ha. :)
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav HippieSpellan » tis apr 24, 2007 18:33

brat skrev:Holy bananas. (Varför får spoilers alltid mig att säga så??) Nu måste jag hålla mig från att läsa de där två små raderna... undras vad som kan stå där under...

första raden står bara att hon ser fram emot avsnitten=) så det är bara sista raden du verkligen ska undvika som synden=)

har inte sett på den där sidan eller några trailers, men jag ser alltid fram emot nya avsnitt=D
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Nyx » ons apr 25, 2007 0:09

Säsongsfinalen av första säsongen gick på tv igår kväll - OMG :eek: - vill se säsong 2 nu på en gång! Får man sluta en säsong på det viset?

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch

Inläggav Glorificus » ons apr 25, 2007 2:04

Nyx skrev:Får man sluta en säsong på det viset?

Jag och storkamp diskuterade det tidigare idag och kom fram till att Eric Kripke är evil! Han satt säkert som den där onde skurken i Inspector Gadget och gjorde mwahaha-skratt. ;)
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav brat » ons apr 25, 2007 16:47

Visst var det OMG! Tyckte inte det när jag såg det första gången (störde mig så mycket på en "detalj" då) men nu insåg jag att det faktiskt är ett av de bästa avsnitten i säsong 1.

Lyckos dig Nyx som har säsong 2 att se fram emot!
...någon som hört SVT säga om de eventuellt visar den i höst eller?
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav sfinx » fre apr 27, 2007 10:50

Nyx skrev:Säsongsfinalen av första säsongen gick på tv igår kväll - OMG :eek: - vill se säsong 2 nu på en gång! Får man sluta en säsong på det viset?

Nä. Det får man inte.
Var får man tag s.2?
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...

"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria

Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!

Inläggav Glorificus » fre apr 27, 2007 14:28

sfinx skrev:Var får man tag s.2?

Andra säsongen har ju inte gått färdigt i USA än, så dvd-boxen kommer inte på länge. Så det är vänta-på-SVT eller nedladdning som gäller. Kanske finns någon på BF-hubben som har den. Annars t.ex. mininova.
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav sfinx » fre apr 27, 2007 17:06

Glorificus skrev:
sfinx skrev:Var får man tag s.2?

Andra säsongen har ju inte gått färdigt i USA än, så dvd-boxen kommer inte på länge. Så det är vänta-på-SVT eller nedladdning som gäller. Kanske finns någon på BF-hubben som har den. Annars t.ex. mininova.

Tack, börjar bli ett måste.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...

"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria

Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!

Inläggav storkamp » fre apr 27, 2007 20:55

Med varning för irriterande fangirling (men det är det väl ingen här som kommer anmärka på, eller? ;) )…

2.19
Åh! Vad jag har väntat på det här avsnittet! Jag är lite förälskad i hela grejen med poliser och FBI-agenter som jagar Dean och Sam. Jag gillar kopplingen till verkligheten som det ger, så det här var verkligen mitt avsnitt!

Med det sagt så var jag inte jätte förtjust i att de åkte in bara för att ta sig ut så lätt, hade velat ha mer komplikationer där. Okej, dom hade fel om veckans spöke, och det höll på att få Dean att stanna (vilket jag inte heller förstod, för sköterskan var ju uppenbarligen inte begravd i fängelset, så varför behövde de stanna där?), men att vakten bara kunde släpp ut dom så där? Det var lite väl lätt. Överhuvudtaget verkade det vara väldigt dålig säkerhet på det där fängelset…

Också? Hela avsnittet och inte en enda Johnny Cash låt! Inte ens en referens! *besviken* (eller lyssnade jag så dåligt?)

Glorificus skrev:
Nyx skrev:Får man sluta en säsong på det viset?

Jag och storkamp diskuterade det tidigare idag och kom fram till att Eric Kripke är evil!

Han är ond och elak och I can't wait to see what he'll do next! :D
Användarvisningsbild
storkamp
Demon Fodder

Inläggav brat » lör apr 28, 2007 2:23

Hurra!! Så bra! :D
2x19
Riktigt underhållande och spännande avsnitt. Och snyggt. Jag kunde inte sitta stilla för jag var så inne i avsnittet. Det var otroligt mycket att uppskatta!

Fängelse!
FBI-Henricksen!
Deans fängelseattityd! "I think I'm adorable"
Orangea overaller!
En kille som fick Jared att se liten ut!
"What are you from Texas all of a sudden?"!
Dean i fängelsefighter!
"Why you inside, kid?" "Cause I got an idiot for a brother."!
Tiny!
Vem är spöket-twisten!
Vem är Deacon-twisten!
Deans right hook!
Slutminuten!

Rent logiskt kan jag tycka att det...
...är lite orimligt att advokaten skulle ljuga för deras skull, måste ha varit Deans oskuldsfulla ansikte som fick henne att göra det?
...är märkligt att inte Deacon själv undersökte vad som pågick innan han kallade in DeanochSam.

Men det gör inget den här veckan. För det var BRA!

2x20 - Såg trailern. Måste. Se. Avsnittet. Nu!! Gisses!!
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav chanda » lör apr 28, 2007 12:49

quote="brat"]Hurra!! Så bra! :D

!![/quote]

Håller med dig fullständigt

2.19
vet att m ånga blev distaraherad av killarnas
biseps. Men själv satt man och stirrade på
Jensens ögonfransar. hade dom lockat hans
ögon fransar? dom såg längre och mera böjda
än vanligt och Jareds ögon bryn var mörkare. :D
Ett roligt och riktigt spännande avsnitt. "are you talk to me " älskade den scen.

serigen har värkligen vuxet. älskar värkligen den här serigen

2.20

Jensens "mom" flors me every time. inte
konstigt Kripke syster ringer upp han varje månad
och frågar that the hell is wrong with you.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav MissKittyFantastico » lör apr 28, 2007 13:08

2x19

Så äntligen har även jag sett detta avsnitt. Ja nästan hela i alla fall. Min kopia knasade och bilden frös och jag kunde bara höra ljudet från att Sam och Dean började slåss och blev ledda in av vakterna till att de tackar Deacon. Fast jag missade ju inga actionbitar, så det får väl duga så länge. Måste nog ändå leta reda på en "hel" kopia.

Den där Deacon gjorde mig fundersam. Jag fattade liksom inte för de pratade om honom som om ALLA visste vem han var och jag började tro att jag missat nåt. Jag hängde liksom inte med.

Jag får nog hålla med om att de tog sig ur fängelset ovanligt lättvindigt och som storkamp saknade även jag lite Johnny Cash-referenser. Själv är jag inte så förtjust i hela FBI-grejen. Vill helst leva i min egen lilla fantasivärld där Sam och Dean åker runt och slår ihjäl otäckingar och polisen och verkligheten lyser med sin frånvaro. Dessutom så stör jag mig på polisen. Jag tror jag har sett honom som irriterande polis eller nåt i någon annan serie. Orkar inte googla honom just nu.

Appropå en till jag inte orkar googla, fången som berättade om sjuksköterskan. Han spelar ju alltid otäckingar i allt han är med i, så jag var helt inställd på att han var ond på nåt sätt där i början, innan spöket susat förbi i korridoren och han började skrika på vakterna.

Jag vill ha fler "Sams mystiska öde"-avsnitt nu. Det borde väl komma snart kan jag tänka mig, för säsongens "slut-arc" borde väl sätta igång nästa avsnitt eller nåt.

Moments/quotes

What, are you from Texas all of a sudden? Haha! Jätteroligt! :)

I call this one Blue Steel. Det är visst inte bara eynosh som övat på den looken. ;)

Dean och Tiny talar ut.

Dean och mat i allmänhet. :D
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav HippieSpellan » lör apr 28, 2007 19:26

jag håller för en gångs skull helt med brat=D underbart avsnitt, jädrar så mkt har jag inte hoppat till senfågelskrämmansavsnitt jag håller även med mkfs citat...
ja det känns som de satt in en högre växel. bra=)
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav madskellig » lör apr 28, 2007 23:39

Nu fick jag äntligen se avsnittet, mitt internet var nere mest hela dagen igår så jag blev tvungen att vänta. Evil!

Anyways, riktigt bra avsnitt! (spoiler 2x19) Gillade det mesta, många roliga och skrämmande ögonblick. Deacon och spök twisten funkade båda bra, vilket annars brukar vara en av SPNs allra svagaste sidor (Och spöket var riktigt snyggt gjort!)

Flykten från fängelset var väl lite hastig, men det kändes ju inte direkt som maximum security med tanke på att Sam så lätt kunde smita ur matsalen :rolleyes: Satt på helspänn hela slutet dock, då dom bara stod runt graven efter dom brännt kroppen satt jag och studsade på stolen och tänkte "men spring för helvete era idioter" ... vilket jag iofs gör rätt ofta då jag ser SPN.

Detta avsnitt var verkligen Dean i högform, I call this one Blue Steel och Don't worry, Sam. I promise I won't trade you for smokes. :D

Edit: Såg trailern för 2x20... nja, inte allt för peppad Det finns för stor potential för sentimental smörja. Och SPN är, hos mig i alla fall, inte känd för att undvika de fällorna. Men det blir intressant, och annorlunda, vilket alltid bör uppmuntras :)
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav brat » sön apr 29, 2007 11:36

madskellig skrev:Nu fick jag äntligen se avsnittet, mitt internet var nere mest hela dagen igår så jag blev tvungen att vänta. Evil!

EVIL!
Glory och jag löste det på bästa sätt och turades om att leka mads (dvs. hittade på logiska förklaringar till konstigheter. ;) )

madskellig skrev:Edit: Såg trailern för 2x20... nja, inte allt för peppad Det finns för stor potential för sentimental smörja. Och SPN är, hos mig i alla fall, inte känd för att undvika de fällorna. Men det blir intressant, och annorlunda, vilket alltid bör uppmuntras :)

(spoiler 2x20 trailern) Men teh angst-factor! :D Tänk dig att bara Dean vet att det här inte är verkliga verkligheten. Tänk dig att se Sams förhållande till Dean när de inte spenderat de senate två åren tillsammans. Jag tror det kan bli riktigt riktigt bra, om de lyckas hålla sig ifrån de värsta sentimental-fällorna.
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav LWes » sön apr 29, 2007 15:49

2x19 Superbt avstnitt!
Det gjorde att jag tror att jag tycker att Supernatural att jättemycket bra.
Jag gillar verkligen agenten som jagar dom och det är som agenten som var med i Blade serien som var så kul att följa hans resa med att få reda på att vampyrer finns på riktigt o.s.v. och jag vill väldigt gärna se det med den här agenten också.
Sen var det också kul att Jeff Kober var med, och att det var som en mini-Prison Break.

Det avsnittet gjorde mig glad.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Glorificus » sön apr 29, 2007 17:04

Jag skulle kunna kopiera hela LWes inlägg och tycka samma sak, men jag nöjer mig med det här.
LWes skrev:2x19 Superbt avstnitt!
Sen var det också kul att Jeff Kober var med, och att det var som en mini-Prison Break.

Så sant! 8)
Jeff Kober för med sig så mycket i varje scen där han är med. Och PB-vibbarna fanns dels tack vare fängelset, men även med twisten i slutet då poliserna var på väg till fel kyrkogård. :D
PB + SPN = :lovebunny:

Och jag hoppas verkligen det blir lite som i Blade med agenten där. Han som spelar den här agenten gör det bra och det känns som att det finns mycket potential för bra historier med honom.

Annars var det så mycket som var bra och underhållande i det här avsnittet att det blir för mycket att lista. Snyggt spöke, Dean som passar in direkt i fängelsemiljön, Sam som är så gulligt nervös hela tiden, osv. osv. Och det gav lite extra spänning när de inte hade sina vapen tillgängliga!

Fin twist med vem som var Deacon. Just den av vakterna man trodde var lite extra elak. Och store, starke Tiny som hade sitt fina samtal med Dean. Många kontraster i det här avsnittet, sånt är alltid bra!
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav brat » fre maj 04, 2007 22:45

Jag är SÅ peppad på veckans SPN nu. Midnatt känns låååångt borta. :P
Jag hoppas verkligen att de utnyttjar potentialen i det här avsnittet och gör något riktigt bra av det.

Klocka, varför går du så sakta??
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Glorificus » lör maj 05, 2007 1:26

2x20
Så sjukt bra avsnitt!!! Åååh, helt galet bra!!

Härligt hur det hela tiden skiftade mellan humor och angst! Dean som klipper gräset och vinkar till grannen, hahahah... och när Sam väl dök upp i sina stroppiga kläder och bil! Så roligt!!

"Wha... What are you calling me a bitch for?" :D :D

Men så sorglig scen när Sam tar Dean åt sidan och det kommer fram att de inte är SamochDean... :cry:
"Since when do you call me Sammy?!" :cry:

Edit:
Och gästspelet av Adrienne Palicki (Jess) var en bonus för oss som annars ser henne som Tyra i Friday Night Lights! 8)
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav madskellig » lör maj 05, 2007 1:58

Glorificus skrev:2x20Edit:
Och gästspelet av Adrienne Palicki (Jess) var en bonus för oss som annars ser henne som Tyra i Friday Night Lights! 8)

Gah, jag har inte kopplat alls att det är samma person, weird.

Men jo, riktigt riktigt bra avsnitt! Långt bättre än jag vågat hoppas på (spoiler 2x20) Många bra scener, men jag gillade alla scener mellan Dean och AlternativeReality Sam bäst. Både sorgligt då de inte var speciallt nära varandra, och rätt underbart "You're supposed to say 'jerk' ... never mind" :)

Nu ska jag unvika promon för 2x21 i en hel vecka... vi får se hur det går.
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav brat » lör maj 05, 2007 2:17

Jag hade inte behövt oroa mig för att vara överpeppad! Jag blev inte besviken. Älska Supernatural!!!

2x20
Så bra. Bra idé och bra genomförande. Och bra Jensen. The Jensen Show!

Deans alternativa verklighet var inte vad jag väntat mig, den var bättre. Älskar att Dean är socialt välanpassad (typ) när han inte blivit uppfostrad till jägare och varit med om alla hemskheter. Fast han är ändå fortfarande Dean.
"Who would've thought baby, we're civilians."

Sam i fantasivärlden!! Kläderna!!! Älskade att han och Dean inte var en del av varandras liv, perfekt. Men jag hade gärna sett Jared spela ännu mer avstånd till Jensen, de kändes ändå lite bekväma ihop fortfarande.
"Since when do you call me Sammy?"

Mycket bra när verkligheten tränger på, de döda kropparna, spöktjejen, Dean vid gravstenen, alla människor han inte räddat...

Härligt att Sam oroar sig för sin bror och följer med honom när han får ett psychotic breakdown trots allt. Men igen hade jag velat se Sam ännu lite mer freakad och feg. Det var bra, men det hade kunnat vara ännu lite bättre.
Sam: What're you calling me a bitch for?
Dean: You're supposed to say "jerk."
:D :D :D

Djinn! Mycket bra monster. Häftig twist med de halvdöda kropparna. Och att Dean inser att han också hänger där!! Förstår att det var jobbigt för Dean att ge upp drömmen... men jag kan inte tänka mig att det var ett svårt val. Tyckte att han velade med fantasifigurerna för länge. Skulle han välja att stanna skulle han inte kunna skydda Sam, svårare än så är det inte.

Mitt enda egentliga minus var att Sam kom för att rädda Dean preciiiis när han räddade sig själv, det förtog lite av Deans kamp.

"You and me just never ah.. you know"
"Yeah"
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav madskellig » lör maj 05, 2007 4:27

brat skrev:2x20
Fast han är ändå fortfarande Dean.
"Who would've thought baby, we're civilians."

Haha just ja, det hade jag tänkt nämna! Underbart ögonblick då han sa det.

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film