Tinwiel skrev:Det fina är att det är inte bara roligt utan man bryr sig ju om dom, inte bara Pam och Jim, utan även Michael ibland. Han är ju så tragisk... och menar ofta väl, fastän det blir fel.
gaspode skrev:Ja, Michael är riktigt bra ibland!
han är så tragisk och patetisk och hemsk, men man känner ändå att han har hjärtat på rätta stället...
Tyvärr förstör han så många scener med att vara pinsam att jag inte kan gilla karaktären fullt ut.
Tinwiel skrev:men det är verkligen dags att lägga sig. Typiskt.
Tinwiel skrev:Ja äsch!Nu går vi och lägger oss båda två, mm'kay? Nattis!
AKS skrev:Snacka om TOUS-frossa, Tinwiel. Imponerande!
HeY skrev:Jag har försökt ladda ner säsong 1 av TOUS många gånger, men varje gång jag har tänkt så har jag inte vetat om det är TOUS eller TOUK jag hittar som torrent; det står ju bara "The Office"
CheeseGuy skrev:HeY skrev:Jag har försökt ladda ner säsong 1 av TOUS många gånger, men varje gång jag har tänkt så har jag inte vetat om det är TOUS eller TOUK jag hittar som torrent; det står ju bara "The Office"
Gör det? Nåja, här har du The Office (US) Season 1 - HDTV XviD-LOL.
Illyria skrev:Tinwiel: jag förutspår att du kommer få stora abstinensbesvär när du är klar med alla avsnitt.Vet hur det var när jag klämt s1-2 på några dagar, det blev väldigt tomt efter det.
*dör*Tinwiel skrev:Ok, inge mer för mig idag, det är läggdags. Imorrn! Tokigt är att jag inte har rena kläder så jag skulle behövt tvätta och tagit tag i saker. Istället har jag tittat på the Office.
Haha. Anna kommer in och säger "vet dom om att du sitter här naken och skriver"? Jag har handduk på mig, faktiskt! Nu säger hon att det inte är så viktigt med kläder. Va? ;)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare