America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Matt » tis feb 27, 2007 17:58

ey skrev:
Matt skrev:spoiler säsong 7
bästa vinnaren hittils.

haha, vad förvånande att du gillade henne Matt ;)

Haha nä ;)
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » tis feb 27, 2007 18:55

ey skrev:
Matt skrev:spoiler säsong 7
bästa vinnaren hittils.

haha, vad förvånande att du gillade henne Matt ;)

Jag är inte heller förvånad. :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » tor mar 01, 2007 19:14

8x01-02
Ok, jag orkar inte kommentera så mycket för dom är så många så här i början, men jag är Glad att Jael inte åkte ut, för hon är en av mina favoriter. Hon är lite lustig och pratar roligt men hon är vacker och har en egen stil, I like it. Tjejen från Maui var ju konstig, hon höll på hela programmet och pratade om hur bitchig hon var och att hon skulle vinna men ändå var hon den som grinade mest och var mest sårbar genom hela avsnittet. Drop the act, girl. Snygg var hon dock. Lill-Tyra var söt. Jag tyckte att det var rätt person som åkte ut, hon var verkligen helt clueless. Hela grejen med anti-fur, jag tyckte synd om tjejen.. :rolleyes: Latino-tjejens (hon som sökte förra året också) kort var riktigt bra, jag blev överraskad, för "in person" så tycker jag inte att hon är vacker alls, hon har ett kantigt ansikte och är FÖR smal.

Visst är nästa avsnitt make-overn? Det blir kul!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Illyria » lör mar 03, 2007 22:23

8.01-02
Kathleen (anti-fur) var blåst på riktigt, hon är slow och det ska bli trevligt att slippa hennes blåsta kommentarer men mest irriterande var ändå Natasha, the russian mail order bride, totalt jäkla clueless, förstod inte vad panelen sa till henne heller. Hon visste ju inte ens vad pro choice var. Hoppas hon åker som nästa. Hon som har en son hade ursäkter för allt och samtidigt bitchade om alla, men sen var hon rädd inför panelen vilket gör henne totalt falsk. Gillade väl egentligen ingen, kanske Jael om hon vågar mer.

Makeovers är alltid kul så jag hoppas det är nästa vecka.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Matt » tor mar 15, 2007 8:07

Varför varför varför tar det så lång tid innan antm finns att tanka :(
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Illyria » tor mar 15, 2007 12:11

Tycker faktiskt det blivit mycket bättre den här säsongen, hittills har programmen dykt upp riktigt snabbt och gått lätt att hitta.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor mar 15, 2007 19:52

Ja, håller med. Mycket bättre denna säsong. Förut var det väl ett par dagars väntan eller så, om jag inte minns fel.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor mar 15, 2007 20:11

Var hittar ni då?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Illyria » tor mar 15, 2007 20:18

Det är ju direkta rippar från CW också, tidigare har det varit nån kanadensisk kanal. Jag brukar alltid "råka" läsa vem som åker ut före ja ser programmet och kollar på bilderna ingen av mina hatobjekt åker i den här veckan heller! (har inte sett det ännu) men det är ivarjefall makesovers i det här programmet. Hoppas någon börjar böla. :P

Idag dök det upp på nolltid på två stora torrenttrackers, de är visserligen sådana du behöver bli medlem på, men så var det aldrig tidigare där heller. Och det finns redan uppe på Demonoid också.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor mar 15, 2007 20:55

Jepp, jag hämtade den hos Demonoid. De har alltid varit snabbast av mer vanliga torrentsiter, s.a.s..

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » fre mar 16, 2007 0:17

8x04
Stackars Jael, det där lät tufft. :( Jag fattar inte hur dom kunde slänga ut tjejen med det lockiga håret istället för den blonda "plus-size"-tjejen, jag tycker att hon är helt ointressant, både i serien och på bilderna. Dessutom håller hon på och bitchar med "miss Hawaii" (vad hon nu hette). Jag blir tokig på miss Hawaii, är hon så dum att hon inte fattar hur alla hennes sura, avundsjuka kommentarer låter för oss? Det är säkert vinklat, bla bla, men att hon är en missunsam bitch, det tror jag inte är en helt felaktig slutsats. Hon må vara vacker på utsidan men hon är ful på insidan. Hon som var magsjuk, jag menar, är hon verkligen så hemsk att hon förtjänar allt skitsnacket (varför är det sånt skitsnack jämt, jag tål inte sånt, det behövs inte för att göra bra tv heller). Fina bilder tog magsjuka tjejen! Jag var inte nöjd med Jaels makeover, jag tyckte att hon passade bättre i det lite längre, men ändå korta, spretiga håret. Hon ska inte ha brunt hår, hon ska ha nåt crazy, som jätteljust, illrött, eller svart hår.. Jael is still my favourite, jag tycker att hon är jääättevacker.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » fre mar 16, 2007 1:54

8x04 Miss Hawaii är Renee, som jag avskyr! Roligt när Brittany (?) satte henne på plats och sa att hon klarar sig bättre i tävlingen. Brittanny tar bra bilder. Sen är Natascha fortsatt cluess, hon måste också bort. Gillar Jael mer och mer. Hon som nästan åkte ur är tråkig.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav carre » fre mar 16, 2007 11:38

Illyria skrev:8x04 Miss Hawaii är Renee, som jag avskyr! Roligt när Brittany (?) satte henne på plats och sa att hon klarar sig bättre i tävlingen. Brittanny tar bra bilder. Sen är Natascha fortsatt cluess, hon måste också bort. Gillar Jael mer och mer. Hon som nästan åkte ur är tråkig.

ja, jael är bra och snygg. och så är hon så rolig, hon måste gå på något för hon verkar alltid så väck.
renee är en jävla fitta och jag hoppas hon åker hem (martin hejar på henne bara för därför...) hon har fan snackat skit konstant i fyra avsnitt. my god.
jag gillar top model i år faktiskt, var en liten svacka förra året...
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Matt » lör mar 17, 2007 22:04

Det var ingen svacka förra året och i år är lika bra

8x04
Rene är min favorit. Ja hon är en bitch. Men hon är snygg. Sen gillar jag Sara och Jael. Men mycket kan hända det är fortfarande långt kvar. Fan vad jag gillar Top Model.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » sön mar 18, 2007 2:04

Matt skrev:Det var ingen svacka förra året och i år är lika bra

8x04
Rene är min favorit. Ja hon är en bitch. Men hon är snygg. Sen gillar jag Sara och Jael. Men mycket kan hända det är fortfarande långt kvar. Fan vad jag gillar Top Model.

Alltså jag hade fattat Renee mer om hon hade stått för att hon hade varit en bitch. Visserligen sa hon nåt åt det hållet i första avsnittet men samtidigt så kritiserar hon dom andra hela tiden utifrån att hon inte fick lika bra förutsättningar, som "stackars lilla mig". Det är inte en riktig bitch. Renee är bara sorglig... Fast snygg är hon, riktigt snygg. Jael är ändå snyggast, och dessutom gillar jag hennes klädstil. Go Jael, go! (bara hon håller ihop psykiskt, hon verkar vara lite instabil..).
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav carre » tor mar 22, 2007 21:15

nån som sett antm nån annan stans än fucking bitemetv?
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav gaspode » tor mar 22, 2007 21:22

ey skrev:nån som sett antm nån annan stans än fucking bitemetv?

http://www.demonoid.com/files/details/1076884/3100888/
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav Illyria » tor mar 22, 2007 21:31

Idag dök avsnittet upp fortare än någonsin, i samma takt som de andra 20:00-serierna.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor mar 22, 2007 21:48

8x05 Men äsch.

Jag fattar inte hur dom resonerar i juryn alltså. Jag tyckte att Felicia var söt och jag tror att hon hade kunnat gjort bättre bilder längre fram. Jag menar.. en dålig bild. Ska dom ha kvar den blonda plus size-tjejen som är svintråkig, eller Natasha istället?! *fnyser* Det var ju bra att inte Jael åkte ut men jag blev lite besviken över resultatet den här veckan. Dom får inte kasta ut dom tjejer som jag tycker är ok, så att det blir som förra säsongen, att det inte är några att hålla på alls i finalen.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » tor mar 22, 2007 22:51

Den här säsongen har ju inte ens några tvillingar
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » tor mar 22, 2007 23:28

Matt skrev:Den här säsongen har ju inte ens några tvillingar

Vilket är fantastiskt! Tror inte jag har sett tråkigare människor i ANTM än tvillingarna. Blyga och de såg så normala ut!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » fre mar 23, 2007 8:03

Jag tyckte inte de såg normala ut. Helt ärligt tyckte jag att de var fug.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » fre mar 23, 2007 8:22

AKS skrev:Jag tyckte inte de såg normala ut. Helt ärligt tyckte jag att de var fug.

Fug?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Off » fre mar 23, 2007 9:05

Go Rene go! Feel the hate.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Matt » fre mar 23, 2007 9:22

HeY skrev:
Matt skrev:Den här säsongen har ju inte ens några tvillingar

Vilket är fantastiskt! Tror inte jag har sett tråkigare människor i ANTM än tvillingarna. Blyga och de såg så normala ut!

Ja de såg tråkigt ut tills de blev sminkade och var framför kameran.
Grymma modeller.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav carre » fre mar 23, 2007 10:26

HeY skrev:
AKS skrev:Jag tyckte inte de såg normala ut. Helt ärligt tyckte jag att de var fug.

Fug?

fucking ugly.

s8e05
Haha, Rene alltså. Jag fattar verkligen inte varför hon är så jävla bitchig, hon beter sig lite som ett otåligt barn. hennes bild blev bra dock. Synd om JL men man kan tyck att Tyra bör kommunicera med mrJ lite mer så han vet om vad som händer när han kommer till fotoshootsen. synd att babytyra fick åka hon var jättesöt, hade hellre sett Diana åka, hon är astråkig.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Matt » fre mar 23, 2007 10:43

8x05

Babytyra var jättesöt men hennes bilder tycker jag inte varit så bra. Men det finns många andra som borde åkt hem innan. Båda plussize modellerna tycker jag gjorde dåliga bilder. Och Diana är ju jättetråkig.
Rene verkar inte helt stabil. Roligt. Hon är min favvo tillsammans med Sara.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav LWes » fre mar 23, 2007 13:47

8x05
Ibland är den här serien så jävla dum. Felicia var ju lätt bäst! Hon var så söt och snäll... :( :(
Hur kul är det när det inte finns någon att heja på? :x
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tinwiel » fre mar 23, 2007 14:19

Ja, nog var det fel person som åkte ut, that's for sure. Det är ju tydligt att dom inte bara tänker på "modell-material" när dom eliminerar folk, för då är det flera stycken som inte borde vara kvar, utan också vilken "typ" av person dom vill ha kvar, för sakens skull och tv-underhållning. Men det är ju irriterande som fa-an..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » fre mar 23, 2007 16:51

8.05: Medhåll om att det var fel person som åkte ut. verkligen fin tjej och ett eller två mindre bra foton då vissa knappt ens klarat av ett foto? Nåt är wack kan jag säga.

Tycker denna säsong hittills är mycket bättre än förra och kanske den innan också. Kommer inte rikigt ihåg. Vilka vann C7 och C6? I vilket fall som helst så är serien mer underhållande än på ett bra tag.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film