gaspode skrev:jag är lite överraskad själv, det är ju skitbra tycker jag.
Men jag gillar att peta på småsakerna som stör mig.
"konstruktiv kritik"
Ja, sånt är alltid bra:
Jag tycker att dom borde sätta lite mer ordning på allting istället för att flumma runt så mycket fram och tillbaka. Det vore bra om dom kunnde bygga upp mer av en hierarki för både dom "goda" och dom "onda", för det är så mycket karaktärer som känner till mycket och jobbar med varandra, men man vet inte vad dom håller på med eller vad deras positioner är innom det dom är del av. Jag skulle vilja ha "det här är en chef för den här avdelningen och dom här jobbar för honom" och sen gradvis avslöja mer av dom högre uppsatta karaktärerna och sammtidigt beta av dom lägre (låta dom dö efterhand som man jobbar sig uppåt), och speciellt med dom onda, som Linderman vore det bra och veta vad det är han vill, och om han t.ex. har supermän som jobbar för honom att man presenteras för dom "här är tre stycken karaktärer som har superkrafter och är onda" och sen låta dom slåss mot varandra och så dör folk, och sen får man veta att Linderman bara är en flunky åt någon ännu mäktigare som själv har någon farlig kraft som dom måste bekämmpa och sen till slut när dom gjort det får man reda på att den personen bara var en av sju jämnställda "bossar" o.s.v. och det behöver inte vara så att dom här är helt goda och dom här är helt onda, utan det får gärna vara sånna som är emellan, men jag vill ha en god och en ond sida.
Ja, jag vill att det ska vara som One Piece, jag erkänner att det är därifrån jag fått mina idéer om hur den ideella hierarkistrukturen byggs upp och avslöjas...
Det är min konstruktiva kritik. och "döda Niki. hon suger"