caffeineaddict skrev:Robert Downey Jr. Karln knarkar ju!
Som om inte Abigail Breslin gör det.
A bear skrev:caffeineaddict skrev:Robert Downey Jr. Karln knarkar ju!
Mycket riktigt fick inte A Scanner Darkly några nomineringar heller.
noike skrev:Men jag tror snarare det är en fråga om personliga vendettor mot Downey Jr. Knarkare är trots allt största befolkningsgruppen i Hollywood.
A bear skrev:Så, Kanal 9 inrattad. Inte fan låg den på Comhems infokanal, som de påstod, men...
AKS skrev:En främling...?
The Buffster skrev:Alma hade lurat mig att hon skulle ha kanal 9. Eller hon trodde att hon skulle ha kanal 9. Men nu tycks det inte så, och så sitter jag här i Stockholm. Hade inte kunnat se hemma heller i och för sig. Men i alla fall... nej.
noike skrev:Som "testat" och "succé"?
A bear skrev:Har ni rattat igenom hela TV:n? För jag fick leta ett bra tag innan jag hittade den... (Man tycker ju att om man startar en TV-kanal borde man göra det LÄTT för folk att hitta den - vad fan är detta, Videodrome?)
The Buffster skrev:A bear skrev:Har ni rattat igenom hela TV:n? För jag fick leta ett bra tag innan jag hittade den... (Man tycker ju att om man startar en TV-kanal borde man göra det LÄTT för folk att hitta den - vad fan är detta, Videodrome?)
Vi har försökt. Men Alma misstänker att hon ha tele2 och det verkar som att man nog inte har den då (kunde vi ha tänkt på innan kanske). Så då får jag sitta här förkrossad i Stockholm istället för förkrossad hemma i Uppsala. :cry:
noike skrev:Knata över till en björns lägenhet?
The Buffster skrev:Men Alma misstänker att hon ha tele2 och det verkar som att man nog inte har den då (kunde vi ha tänkt på innan kanske).
The Buffster skrev:noike skrev:Knata över till en björns lägenhet?
Om jag får så gör jag självklart gärna det. Men bara om jag får alltså.
noike skrev:Det kanske är fullt hos honom. I och med att han verkar vara den enda i Stockholmsområdet som får in kanalen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare