Grym serie det där.Crashdummie skrev:Sag Nathan Fillion i komedi serien "Two Guys, a Girl and a Pizza Place" (gamla avsnitt fran 2001?). Kandes helt knepigt att se honom i en komediserie da jag nyligen sag serenity... och sa var han sa uppbiffad...
Grym serie det där.Crashdummie skrev:Sag Nathan Fillion i komedi serien "Two Guys, a Girl and a Pizza Place" (gamla avsnitt fran 2001?). Kandes helt knepigt att se honom i en komediserie da jag nyligen sag serenity... och sa var han sa uppbiffad...
Rombat skrev:Grym serie det där.Crashdummie skrev:Sag Nathan Fillion i komedi serien "Two Guys, a Girl and a Pizza Place" (gamla avsnitt fran 2001?). Kandes helt knepigt att se honom i en komediserie da jag nyligen sag serenity... och sa var han sa uppbiffad...
Crashdummie skrev:Fick dock knepiga blickar fran mina vanner nar jag hoppade till nar jag sag Nathan. Forsta tanken var ju att jag maste gora ett inlagg pa BF!
adolvsson skrev:Plus... BAJS!
Crashdummie skrev:adolvsson skrev:Plus... BAJS!
E detta adolvsson-humor nar det e som bast?
adolvsson skrev:Crashdummie skrev:adolvsson skrev:Plus... BAJS!
E detta adolvsson-humor nar det e som bast?
Den repliken var helt tillägnad en viss Hanna. Jag tror du vet vem hon är.
Crashdummie skrev:Yah, tell me abt it adolvsson. Kommer snart inte ha manga vanner IRL pga BF!
But it will soooo be worth it.. hoppas jag
Binchy skrev:Crashdummie skrev:Yah, tell me abt it adolvsson. Kommer snart inte ha manga vanner IRL pga BF!
Fast mig har du ju BÅDE IRL och på BF. Och hey: BF-träffar.
BF IRL FTW!
Crashdummie skrev:Binchy skrev:Crashdummie skrev:Yah, tell me abt it adolvsson. Kommer snart inte ha manga vanner IRL pga BF!
Fast mig har du ju BÅDE IRL och på BF. Och hey: BF-träffar.
BF IRL FTW!
YEY!!!![]()
Errrr, kryptisk meddelande - vad star FTW for?
Ruccola skrev:Jag har sökt, men får lite för många träffar... ni andra vet säkert om detta, men hon som spelar Harriet i Studio 60 är hon som är hologrammet på Miranda i "Serenity"
caffeineaddict skrev:Japp, och ändå så fruktansvärt tråkig i 24... och jo, stavas så.
Glorificus skrev:Monica Keena (Undeclared!!) i Grey's Anatomy 3x17. Och Kyle Chandler (FNL!) och Jeffrey Dean Morgan (SPN!).
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare