blev lite rädd först att dom hade tagit med en ailen i Buffy men som tur va det en Queller demon
edit: bra eller anus är inte skalan vi bestämt oss för att ha när vi betygsätter Buffy- och Angel-avsnitt.

/gaspode
sus@n skrev:jo men det var bra att du ändrade eftersom jag tror att vi har vissa regler för hur rescensionstrådarna ska se ut.
brat skrev:(Visst har jag nämnt att jag är lättskrämd av mig)
brat skrev: (Jag har dock blivit ännu mer rädd av Buffy en gång, och det var inte Hush.)
Tob skrev:Scenen när Buffy gråtar har potenial och bli riktigt gripande, men vem kom upp med iden att repetera en halvtaskig salsa stycke 15 gånger.
RalfiParpa skrev:Visst, Queller-demonen hör nog till de fulare monstren i serien (är det en dvärg i en gummidräkt månne?)
XANDER: I still don't get why we had to come here to get info about a killer snot monster.
GILES: Because it's a killer snot monster from outer space! (...) I did not say that.
BUFFY: What?
JOYCE: That Dawn...
JOYCE: She's not ... mine, is she?
BUFFY: No.
JOYCE: She's ... she does belong to us, though.
BUFFY: Yes, she does.
JOYCE: And she's important. To the world. Precious. (Buffy nods) As precious as you are to me.
JOYCE: Then we have to take care of her. Buffy, promise me. If anything happens, if I don't come through this-
BUFFY: Mom-
JOYCE: No, listen to me. No matter what she is, she still feels like my daughter. I have to know that you'll take care of her, that you'll keep her safe. That you'll love her like I love you.
BUFFY: (teary) I promise.
JOYCE: Good. Good.
blev lite rädd först att dom hade tagit med en ailen i Buffy men som tur va det en Queller demon
Detta var ett av de sämra avsnitten på väldigt länge. Dock är scenen då Joyce ligger och pratar med varelsen bra gjord och skapar faktiskt ett skräckmoment. (Som inte är alltför vanligt).
fripp21 skrev:Buffy's ansiktsuttryck i sista omfamningen av sin mor säger allt:
JOYCE: My sweet, brave, Buffy. What would I do without you?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare