eriked skrev:Uhhääääh, ni får skriva lite utanför spoilerna! Vill veta om man ska se det... För det verkar riktigt intressant
sp1keout skrev: (spoiler Dexter 106) Mer Masuka och han verkar vara en knepig jävel alltså, jag vill veta mer.
Stackars Deb. Visst blir det lite tråkigt att Dexter måste bete sig sådär som han gjorde, men det var med nödvändighet och absolut största säkerhet... och det var lite krisartad där, phew!
Julie Benz växer för varje avsnitt, när man ser henne skina allt mer och mer. Positiv energi, hon verkar vara långt ifrån "as damaged as Dexter" som hon var för inte så länge sedan, och hennes ungar verkar få ett större behov av Dexter och han gör sitt bästa för att vara där! Att han nästan höll på att göra slut med henne var en ganska läskig tanke, vi får se hur de fortsätter sin relation.
Att en viss Laguerta skulle bli så kär, och visa känslor, det var det sista man hade trott. Hon visade en alldeles ny sida till sig samtidigt som hon berättade lite om sin svåra uppväxt. Intressant, berätta mer!
Angel var ganska neutral, och Doakes fortsätter att vara fantastisk. Vilken kille!
Dexter var funnen on a crimesceneBerätta mer!
Fortsättningsvis så måste jag säga att detta var ett jävligt intressant avsnitt och spänningen var topp, det var till och med så att man fick rysningar imellanåt alltså. Detta skulle mycket väl kunna blivit en filmatisering som drog in the big bucks...
Snart är det väl dags att se ett till avsnitt.
Michael C. Hall
Tob skrev: (spoiler 1.05) Slutscenen gillade jag mellan Rita och Dexter, då Dexter inser att dem i grunden har samma dröm, att det skulle vara en förutsättning för kärlek, nämligen att dem båda vill ha ett normal liv.....vad nu det betyder?
A bear skrev:1.01
Samtidigt kan det vara en rejäl svaghet i serien; han påpekar så många gånger att han är tom inuti att frågan är hur de ska kunna sätta upp någon sorts moralisk konflikt, om det nu är det som ska hända...
caffeineaddict skrev:Ang. Dexter så har jag ju gjort en halvt ofrivillig paus så nu väntar jag nog in resten av säsongen och ser ikapp på en dag eller två.
noike skrev:(Kul avatarbyte. Gillar den röda tråden om att bägge varit soldater.)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare