caffeineaddict skrev:Såg dessutom att de precis hade gjort nya avsnitt för bara någon månad sedan för första gången på tio år... (samma sak med "Prime Suspect" förresten).
Okej, då ska Cracker definitivt skrivas upp på listan. Off, jag kan kanske slänga upp den hos bror din när jag har den nere ifall han också är intresserad?
Off skrev:caffeineaddict skrev:Såg dessutom att de precis hade gjort nya avsnitt för bara någon månad sedan för första gången på tio år... (samma sak med "Prime Suspect" förresten).
Okej, då ska Cracker definitivt skrivas upp på listan. Off, jag kan kanske slänga upp den hos bror din när jag har den nere ifall han också är intresserad?
Låter som en plan.
"I thought it was fabulous," she said. "My next ambition is to get nominated for seven seconds, and, ultimately, I want to be nominated for a picture in which I don't even appear."
Har inte sett det avsnittet på länge men visst är det bra?!Binchy skrev:Om jag minns rätt, så finns det ingen CSI-tråd, så detta är rätta tråden för det.
Ghiiäääääää, aaaaaaaah!!! Har just sett Tarantino-avsnittet och det var bland det otäckaste jag sett. Kan ju ha lite att göra med att jag har klaustrofobi. Önskar jag hade haft en stor stark man att hålla i handen och gömma ansiktet hos, när det blev för läskigt. Jag höll i Angus tass, men det är inte riiiiktigt samma sak...
Får nog titta på något trevligt och mysigt innan jag går och lägger mig, så att inte HELA natten blir förstörd av mardrömmar.
ohh! detta ska rapporteras till en kvinnofängelsegalning som jag känner (som självkalrt har tröjan också). Synd bara att den inte skickas overseas... men det får han väl lösa på nått sätt. 8000:- är lite saftigt.. iofs ~700 avsnitt men...
WildCrawler skrev:Har inte sett det avsnittet på länge men visst är det bra?!Binchy skrev:Om jag minns rätt, så finns det ingen CSI-tråd, så detta är rätta tråden för det.
Ghiiäääääää, aaaaaaaah!!! Har just sett Tarantino-avsnittet och det var bland det otäckaste jag sett. Kan ju ha lite att göra med att jag har klaustrofobi. Önskar jag hade haft en stor stark man att hålla i handen och gömma ansiktet hos, när det blev för läskigt. Jag höll i Angus tass, men det är inte riiiiktigt samma sak...
Får nog titta på något trevligt och mysigt innan jag går och lägger mig, så att inte HELA natten blir förstörd av mardrömmar.
ey skrev:CSI-tarantinoavsnittet var så mycket Tarantino att man störde sig på det. nån måtta får det vara på tarantinoandet, tycker jag.
Off skrev:ey skrev:CSI-tarantinoavsnittet var så mycket Tarantino att man störde sig på det. nån måtta får det vara på tarantinoandet, tycker jag.
Du tycker fel.
LWes skrev:Jag tycker att CSI har varit jättebra den här säsongen!
LWes skrev:7:e säsongen är det nog (den som håller på i USA). Mycket bra hittills.
Binchy skrev:LWes skrev:7:e säsongen är det nog (den som håller på i USA). Mycket bra hittills.
Det låter lovande. Jag har precis börjat på sjätte säsongen, och den är bra hittills. Fick skrämselhicka av Tarantino-avsnittet och gjorde en paus, men nu är jag igång igen.
wikipedia skrev:Day Break is an hour-long drama television series set to debut on ABC in the United States and on Global in Canada on November 15, 2006, filling in for Lost's 13-week hiatus. The series will star Taye Diggs as Detective Brett Hopper.
Using a similar premise as the movie Groundhog Day, Hopper relives the same day over and over. On that day he is framed for the murder of an assistant district attorney. The series revolves around his attempt to solve the mystery of the murder.
noike skrev:Lwes: tror serien hade något annat namn tidigare.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare