Tinwiel skrev:Hoppas inte Blucas
Nicky? James? knappast Seth..
caffeineaddict skrev:Naturligtvis.. ..hoppas jag på Nicky, men om de ska para ihop karln i fråga med Linda så känns nog Blucas betydligt troligare tyvärr... Nicky har väl inte riktigt samma hunkstatus tyvärr.
A bear skrev:Kan vi få en vettig DVD-utgåva av Flying Circus nu då?
caffeineaddict skrev:A bear skrev:Kan vi få en vettig DVD-utgåva av Flying Circus nu då?
Vad är det för fel på den som finns?
noike skrev:caffeineaddict skrev:A bear skrev:Kan vi få en vettig DVD-utgåva av Flying Circus nu då?
Vad är det för fel på den som finns?
Den är tråkigare än alla utgåvor som listar "trailer" som extramaterial. Inte avsnitten då, för de är bra, men utgåvan är skittråkig.
UNTITLED NATHAN FILLION PROJECT (FOX, New!) - "Firefly" alum Nathan Fillion has signed a talent holding deal with the network and sibling 20th Century Fox Television. The pact calls for the duo to develop a series project around the actor or potentially cast him in an existing project.
Illyria skrev:En framtida serie med Nathan Fillion låter inte helt fel!UNTITLED NATHAN FILLION PROJECT (FOX, New!) - "Firefly" alum Nathan Fillion has signed a talent holding deal with the network and sibling 20th Century Fox Television. The pact calls for the duo to develop a series project around the actor or potentially cast him in an existing project.
LWes skrev:och eftersom Nathan Fillions grej kan ge honom en roll i en existerande serie, vore det inte ganska coolt om det var 24 eller Prison Break?
Visst tusan, jag glömde nämna och ingen annan verkar ha tagit upp det, så... för oss som gillade Kidnapped, jag vet vi var få, kan det vara bra att veta att kanalen (vilken det nu var) har placerat dom resterande avsnitten på lördagkvällar istället. 1x04 var alltså först ut. Det ska jag se nu.
Illyria skrev:Tydligen är ju systern annorlunda i böckerna så hon känns som en stor besvikelse i serien.
Har inte Kidnapped en egen tråd eller minns jag fel? Inte för jag tänker se ett avsnitt till efter piloten.
adolvsson skrev:Illyria skrev:Har inte Kidnapped en egen tråd eller minns jag fel? Inte för jag tänker se ett avsnitt till efter piloten.
Tre avsnitt innan nerläggningen, Greenwalt i stort sett enda buffyversekopplingen, och jag känner mig rätt ensam på forumet även i den frågan. Det känns inte som en typ av serie med egen tråd
Fast jag har ju fel ibland.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare