Noam skrev:Jag tyckte 3x01 var skitbra.
Avsaknaden av klara, öppna svar är ingen brist utan Losts styrka.
Ju mer mystik desto bättre.
Lost, bättre än någonsin!
Där håller jag inte med. Jag tror att det finns en väl utarbetad förklaring på det mesta. Detaljrikedomen och den extrema mängd kopplingar som finns i Lost får man inte genom att brainstorma fram en massa blandade händelser utan grund.caffeineaddict skrev:Det finns *inget sätt* för dem att förklara allt med hedern i behåll så då är det bättre att hålla de flesta mysterierna mystiska.
Noam skrev:Jag är övertygad om att allt som händer i Lost är 100% förankrat i grundstoryn och kopplat till allt annat som händer.
Noam skrev:Där håller jag inte med. Jag tror att det finns en väl utarbetad förklaring på det mesta. Detaljrikedomen och den extrema mängd kopplingar som finns i Lost får man inte genom att brainstorma fram en massa blandade händelser utan grund.caffeineaddict skrev:Det finns *inget sätt* för dem att förklara allt med hedern i behåll så då är det bättre att hålla de flesta mysterierna mystiska.
Jag är övertygad om att allt som händer i Lost är 100% förankrat i grundstoryn och kopplat till allt annat som händer.
Jag måste säga, för att vara serieälskande människor så har väldigt många här otroligt dåligt tålamod. Snabba och tydliga förklaringar på allt trodde jag hörde till mainstream-folk som följer nån serie på tv. Vi som är lite mer erfarna klarar väl ändå av längre arcs än ett par avsnitt?
Noam skrev:Jag tycker inte Alias kommer ens nära Lost i manuskvalitet, så att jämföra dom två serierna känns väldigt konstigt.
Noam skrev:Jag måste säga, för att vara serieälskande människor så har väldigt många här otroligt dåligt tålamod. Snabba och tydliga förklaringar på allt trodde jag hörde till mainstream-folk som följer nån serie på tv. Vi som är lite mer erfarna klarar väl ändå av längre arcs än ett par avsnitt?
*bah* jag är inte purken. Bara förvånad över att vissa users fortfarande repeterar samma kommentarer om Lost som för ett år sen. Hade trott att de gett upp vid det här laget.ftwtysken skrev:tycker bara att det är kul att se Noam igenäven om han är lite purken
Noam skrev:Jag tycker Lost har avslöjat hemligheten och fyllt i luckor i rätt bra hastighet. Som Ruccola sa här ovanför, hur kul skulle serien va om man fick reda på allt? Om något så tycker jag hastigheten på avslöjanden har ÖKAT. Sitter man då fortfarande och gnäller över att man inte får veta nåt, då tittar man nog helt enkelt på fel serie.![]()
Noam skrev:*bah* jag är inte purken. Bara förvånad över att vissa users fortfarande repeterar samma kommentarer om Lost som för ett år sen. Hade trott att de gett upp vid det här laget.ftwtysken skrev:tycker bara att det är kul att se Noam igenäven om han är lite purken
Noam skrev:Bara förvånad över att vissa users fortfarande repeterar samma kommentarer om Lost som för ett år sen. Hade trott att de gett upp vid det här laget.
Noam skrev:Jag tycker Lost har väldigt intressanta karaktärer, spelade av utmärkta skådespelare. Och jag tycker att nästan alla tillbakablickar och "småarcar" har varit intressanta.
...
Jag tycker Lost har avslöjat hemligheten och fyllt i luckor i rätt bra hastighet. Som Ruccola sa här ovanför, hur kul skulle serien va om man fick reda på allt?
...
Jag är övertygad om att allt som händer i Lost är 100% förankrat i grundstoryn och kopplat till allt annat som händer.
...
Jag måste säga, för att vara serieälskande människor så har väldigt många här otroligt dåligt tålamod. Snabba och tydliga förklaringar på allt trodde jag hörde till mainstream-folk som följer nån serie på tv. Vi som är lite mer erfarna klarar väl ändå av längre arcs än ett par avsnitt?
caffeineaddict skrev:Tja, fast vi pratar om samma grundare (och en hel del annat inblandat folk) så att se hur han löste de serie-långa mysterierna i en tidigare serie känns som en ganska god indikation kring hur han brukar sköta sådana saker.
LWes skrev:Lost är bra.
Det är välplanerat och spännande och intressant.
The two commentaries featuring writer/producers Carlton Cuse and Damon Lindelof are as uneven as the episodes they accompany, offering a disturbing amount of speculation from the men who, theoretically, are sitting behind the steering wheel. A difficult-to-navigate featurette illustrates the connections between characters, while a segment detailing people's theories on the show's mysteries once again heightens fears that the people behind the scenes are in the dark.
LWes skrev:Det här är vad vi tycker (ungefär samma som varje gång):
LWes: Lost är så fantastiskt!![]()
HeY: Bra avsnitt.
Illyria: Det hände absolut ingenting av intresse eller underhållningsvärde.
Ruccola: Bra som vanligt!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare