Gordo skrev:Jag är förvånad över att så många har BF i DestertStorm.
It's only natural.
Gordo skrev:Jag är förvånad över att så många har BF i DestertStorm.
Rorkrokarn skrev:om det ska vara snygga färger ska det vara GRÖN SVART ,,,
Zaxx skrev:Binchy skrev:Rorkrokarn skrev:om det ska vara snygga färger ska det vara GRÖN SVART ,,,
Gais?
Precis.. är det ngn som är fanatisk i GAIS så är det Rorkrokarn.
Binchy skrev:Zaxx skrev:Binchy skrev:Rorkrokarn skrev:om det ska vara snygga färger ska det vara GRÖN SVART ,,,
Gais?
Såg du då GAIS-granen på Liseberg innan jul? Ska leta upp bilden på den och lägga upp den här.
AKS skrev:Jag kör fortfarande på med subBlack jag. Nån annan?
Rorkrokarn skrev:Binchy skrev:Zaxx skrev:Binchy skrev:Rorkrokarn skrev:om det ska vara snygga färger ska det vara GRÖN SVART ,,,
Gais?
Såg du då GAIS-granen på Liseberg innan jul? Ska leta upp bilden på den och lägga upp den här.
Den granen såg jag , jag röstade på den som vinnare , vet ej hur det gick , men förmodar att den vann , hehe
snälla Binchy försök hitta den och lägg upp den . så jag får ett nytt skrivbordsunderlägg
Tackar så mycke,,
mattek72 skrev:AKS skrev:Jag kör fortfarande på med subBlack jag. Nån annan?
Samma här, subBlack är det som gäller.
poser skrev:Jag, men sen var det klart jag som la in den.
lilith skrev:Jag har hela tiden haft Desert storm, inte haft en tanke på att byta. Men nu testar jag subBlack. Lite förvirrande. Vissa texter bytte till engelska.
Zaxx skrev:Jag fattar inte att ni inte förstår att Desertstort ÄR BF!
Zaxx skrev:lilith skrev:Jag har hela tiden haft Desert storm, inte haft en tanke på att byta. Men nu testar jag subBlack. Lite förvirrande. Vissa texter bytte till engelska.
Jag fattar inte att ni inte förstår att Desertstort ÄR BF!
Zaxx skrev:Sluta! Jag stänger av er från BF! Bara jag o adolvsson kvar!
Beige ser ut som gammalt kamelbajs och svart bränner sönder mina näthinnor.lilith skrev:Rombat skrev:SubSilver! Annars ska här anordnas kölhalning!
Det skrev du bara för att!!
Ingen kan väl titta på den ljusblå äckliga skärmen och njuta![]()
Rombat skrev:Beige ser ut som gammalt kamelbajs och svart bränner sönder mina näthinnor.lilith skrev:Rombat skrev:SubSilver! Annars ska här anordnas kölhalning!
Det skrev du bara för att!!
Ingen kan väl titta på den ljusblå äckliga skärmen och njuta![]()
Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare