Gaaah. Jäkla Quicktime. Ingen annan källa?
A bear skrev:
LWes skrev:A bear skrev:
Här har du den på You Tube:
http://www.youtube.com/watch?v=J8adsoWbssk
Men den är inte lika bra kvalité.
Matt skrev:Ska inte svarta katten vara med i trean?
Om man ska göra en film på en serietidning varför tar man då inte med den hetaste tjejen?
Matt skrev:Ska inte svarta katten vara med i trean?
Om man ska göra en film på en serietidning varför tar man då inte med den hetaste tjejen?
noike skrev:Matt skrev:Ska inte svarta katten vara med i trean?
För att Kevin Smith förstörde all användning av karaktären för all framtid med sin treårspaus mitt i en miniserie.
A bear skrev:
adolvsson skrev:Eller inte. Hon är aktuell i nya Heroes for Hire, en miniserie tillsammans med Wolverine av någon snubbe som är tokbra och inte speciellt mainstream
adolvsson skrev:Wmv. Avsevärt bättre kvalité än den där youtubelänken. Och några screenshots från trailern. Dyrka mig.
2007 ligger för övrigt oförskämt långt borta.
noike skrev:adolvsson skrev:Eller inte. Hon är aktuell i nya Heroes for Hire, en miniserie tillsammans med Wolverine av någon snubbe som är tokbra och inte speciellt mainstream
Vem? För bara Black Cat + Wolverine bådar inte så bra. (Även om BC faktiskt inte är i närheten av samma katastrofområde som Spiderwoman författad av Jessica Drake-droolclub-Bendis)
madskellig skrev:Consider yourself dyrkad.
adolvsson skrev:A bear skrev:
Wmv. Avsevärt bättre kvalité än den där youtubelänken. Och några screenshots från trailern. Dyrka mig.
2007 ligger för övrigt oförskämt långt borta.
noike skrev:Matt skrev:Ska inte svarta katten vara med i trean?
För att Kevin Smith förstörde all användning av karaktären för all framtid med sin treårspaus mitt i en miniserie.
Matt skrev:noike skrev:Matt skrev:Ska inte svarta katten vara med i trean?
Bortsett från paus är Kevin Smiths Black Cat serie bra?
adolvsson skrev:Dessutom - Jessica Drew. Och du ska vara nörd? Sheesh!
Förresten gillar jag New Avengers, trots att tempot skulle få en glaciär att undra om det inte är dags att öka farten lite nu. Men även om man inte kan svälja Spider-Woman, finns det gott om kvinnliga karaktärer hos Marvel att ta del av nuförtiden. Så allt är bra.
noike skrev:Vad hjälper det att det finns flera bra när deras tidningar läggs ner hela tiden?
Garim skrev:
Riktigt snygg!
Tea skrev:nån som sett the exorcism of emily rose? Är det nått att ha?
Glorificus skrev:Tea skrev:nån som sett the exorcism of emily rose? Är det nått att ha?
Jag har hört bra saker om den. Har den på min "att se"-lista.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare