Ai skrev:http://youtube.com/results?search=queer+as+folk&search_type=search_videos
ey skrev:BÖGELOBEÖGELEJ!
Tea skrev:ey skrev:BÖGELOBEÖGELEJ!
Glorificus skrev:Tea skrev:ey skrev:BÖGELOBEÖGELEJ!
Hihi, det är något med QaF som uppmuntrar fyllepostande tror jag.
Glorificus skrev:Hihi, det är något med QaF som uppmuntrar fyllepostande tror jag.
ey skrev:ääääääääääääääh dsluta nu!
FOtBOLL!!
ey skrev:den ähr tråden är BÖGIG!! SÅDESÅ!
GAYGAYGAGY!
brat skrev:ey skrev:den ähr tråden är BÖGIG!! SÅDESÅ!
GAYGAYGAGY!
Hur ska vi tolka det?
Tob skrev:Emmet eller Em, är det finaste namnet i QaF. Enda namnet jag överhuvudtaget ens skulle fundera på att döpa mitt barn till om jag var tvungen att begränsa mig till QaF-versat.....tur att jag inte behöver det.
Tinwiel skrev:sen så är jag jättenyfiken på den där fanfilmen som ni pratar om men jag får se den en annan gång. Det passar sig inte riktigt i sällskapet här..
madskellig skrev:Tinwiel skrev:sen så är jag jättenyfiken på den där fanfilmen som ni pratar om men jag får se den en annan gång. Det passar sig inte riktigt i sällskapet här..
Fast den är ju inte direkt "naughty"fast det kanske inte passar sig ändå...
brat skrev:Argh. Nu måste *jag* se den igen.
...vilken plåga...![]()
![]()
Edit: Okej, nu har jag sett den, igen. Vet inte varför jag älskar den så mycket, den är ju som sagt inte ens naughty.Men den är helt underbar. Sitter med ett stort fånigt leende varje gång jag ser den. Nu måste jag ladda hem den fåniga låten.
brat skrev:Glorificus skrev:Hihi, det är något med QaF som uppmuntrar fyllepostande tror jag.
Speciellt från ey...
Lördag 6/6 2006 2:27ey skrev:ääääääääääääääh dsluta nu!
FOtBOLL!!
Lördag 17/12 2005 3:27ey skrev:den ähr tråden är BÖGIG!! SÅDESÅ!
GAYGAYGAGY!
Hur ska vi tolka det?
Ai skrev:
Glorificus skrev:Haha, nu har jag gått in i filmtråden två gånger på tio minuter, läst vad madskellig skrivit där och undrat: "Varför pratar alla film i QaF-tråden?"
Glorificus skrev:Gissa vad jag precis har sett om?
Jaaaa, Piloten!!
1x01
Justin är så ung. Och jag uppskattar honom tusen gånger mer nu jämfört med första gången jag såg avsnittet. Jag skrattade högt när han ljuger för Brian - och det gör han i stort sett varje gång Brian frågar honom något. Det är så kul hur Justin missuppfattar allt också... Special K, "What do you like to do?" ("play Tombraider" *asg*), osv. Sunshine är så sööööt!
madskellig skrev:Håller på att se om s1 med en kompis nu, hon tycker serien är bra men hon avskyr Brian![]()
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]