Edit: Jag kanske ska döpa min dotter till Kinney. Tror att det blir ett fint tjejnamn!

brat skrev:Glory, det känns jobbigt att ha förolämpat dig... men jag litar på att du inte minns det imorgon.
Edit: Jag kanske ska döpa min dotter till Kinney. Tror att det blir ett fint tjejnamn!
brat skrev:Sång: Hey Juliet av LMNT
Skapare: Wendy (Hon har gjort löjligt många löjligt bra vids upptäcker jag.)
Tema: Brian & Justin
http://www.youtube.com/watch?v=AKJ-v9YQHqE
Glorificus skrev:Tea, wow, Justin är ju ett perfekt pojknamn! Mitt pojknamn nr 1 är Jesper, följt av Alexander (som självklart bara skulle kallas Xander) och Pinocchio. Men Jesper och Justin skulle ju låta bra om det blir tvillingar. Men det lär det inte bli, så du får väl ha det för dig själv...
Tea skrev:Min andra ska heta nått Joss-namn och just nu lutar det åt Connor
Ai skrev:Enligt Scb.se:
Det finns 1 kvinna som har förnamnet Kinney.
brat skrev:Tea - Du får skaffa många barn om du ska få med alla dina namn.
Tea skrev:Andra ska heta Shannara. Shannara är jättevackert... Jag heter själv Ce'Nedra (andranamn), så det vill jag föra vidare oxå, men det blir nog inte i tilltalsnamn heller...
Glorificus skrev:Tea skrev:Andra ska heta Shannara. Shannara är jättevackert... Jag heter själv Ce'Nedra (andranamn), så det vill jag föra vidare oxå, men det blir nog inte i tilltalsnamn heller...
Anar ett stort inslag fantasyinfluenser där.Mycket fina namn!
Ai skrev:01:06
Det är från en bloopersfilm för säsong två. Det är scenen med festen hemma hos Mel och Lindz och Brian och Justin står i köket med Lida och Justin säger att hans allergi har flammat upp och Brian tycker det är en ursäkt för att gå. Själva kyssen ströks tydligen, eller så är det bara G och R som spökar sig.
Ai skrev:Jag är fanemej helt obsessive
brat skrev:Spoiler för hela säsong 2
4.01 Peter ska förklara hur det var hans fel att Gale sabbade sin replik. Vad säger Peter? "I had ... his beer"?
brat skrev:Spoiler för hela säsong 2
Säsong 2 bloopers
2.11 Vad sjutton sysslar de med? Det ser ut som att Brian stoppar något i Justins mun och som att Brian sedan visar hur Justin ska svälja. Men när Brian lutar sig in för att kyssa Justin har Randy inte svalt och Gale avbryter kyssen. Notera det precisa namnbytet. Anledningen till att jag antar att scenen med kyssen måste ha varit i manuset är att man kan höra regissören ropa CUT när Gale springer ifrån Randy. Frågan är: Vad sjutton gör de? Är det ingen som har en teori iaf?
Ai skrev:Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhooooooooooookkkkejjjj...
'
Nu har jag tittat på reelen igen!
Köksscenen. Det är ju definitivt en regissör eller dylikt som ropar Cut i bakgrunden. Iofs så kanske dom spelar in en annan scen samtidigt...
Men ny teori här: Det tillhör manus från början. Det som händer är att Brian ger Justin E. Han lägger det på hans tunga. Justin sväljer och visar att det är borta. Randy har dålig andedräkt... Scenen blev senare bortklippt eller så har R så usel andedräkt att G vägrar göra om det!
Ai skrev:Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhooooooooooookkkkejjjj...
'
Nu har jag tittat på reelen igen!
Men ny teori här: Det tillhör manus från början. Det som händer är att Brian ger Justin E. Han lägger det på hans tunga. Justin sväljer och visar att det är borta. Randy har dålig andedräkt... Scenen blev senare bortklippt eller så har R så usel andedräkt att G vägrar göra om det!
Zaxx skrev:Jag HATAR denna serien!
Ai skrev:Zaxx skrev:Jag HATAR denna serien!
![]()
Du är bara sur för att det är så mycket svart. Nyfiknast!
Ai skrev:Om nån nånsinn tvivlar på om Stuart verkligen är så självupptagen som han verkar:
Stuart: Listen, I have to spend every single day living with me so I know for a fact: I'm lovely. I'm completly lovely. Danny! How's things?
Danny: Not so bad.
Stuart: How's Peter?
Danny: Still dead.
Stuart: Oh, yeah. Shit, sorry, forgot. Ooops!
HUMOR!
Ai skrev:[2x01]
En tradition startas:
xx: "Hey Todd. How's it going?"
T: "Fine!"
Zaxx skrev:Ai skrev:Zaxx skrev:Jag HATAR denna serien!
![]()
Du är bara sur för att det är så mycket svart. Nyfiknast!
Nej jag tror den är typ SÄMST.. !
brat skrev:Ai skrev:[2x01]
En tradition startas:
xx: "Hey Todd. How's it going?"
T: "Fine!"
Är det inte med i säsong 1? För i den bortklippta scenen jag såg så var det med. Brian hälsade på Todd och frågade sedan om den döda killen. Fast det var som sagt utanför Woodys, inte i the Back Room som alla andra Todd-scener.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]