AKS skrev:2:an i trådtiteln betyder att det är tråd nummer 2. Inte säsong 2.
Undra vad tråden "Hur ser ni ut 2" skulle innebära om det var på det andra sättet.
Det är jag helt med på, men eftersom tråden startades mitt i säsong2 så antog jag att diskussionerna här rör sig till 99.9% om säsong2 och framåt och därav inte läses av dem som inte ens sett hela säsong1.AKS skrev:2:an i trådtiteln betyder att det är tråd nummer 2. Inte säsong 2.
Noam skrev:Det är jag helt med på, men eftersom tråden startades mitt i säsong2 så antog jag att diskussionerna här rör sig till 99.9% om säsong2 och framåt och därav inte läses av dem som inte ens sett hela säsong1.AKS skrev:2:an i trådtiteln betyder att det är tråd nummer 2. Inte säsong 2.
From 21/9 visas säsong 2 av Veronica Mars på den vanliga tiden SVT2 torsdagar 20.00.
eriked skrev:Fast jag funderar på om man inte ska ladda ner och se s2 om SVT tar ett långt break mellan s1 och s2.
Fast nu skulle de iallafall inte ta ett så långt break..men ändå, skulle vara kul att se den lite samtidigt som de flesta andra här på BF.sus@n skrev:Jag med...eriked skrev:Fast jag funderar på om man inte ska ladda ner och se s2 om SVT tar ett långt break mellan s1 och s2.
mm dumma 4an. Fast min "utläggning" i lost-tråden var nog också lite barnsligDock var jag tvungen med Lost.. hallå? Ta uppehåll när det är 3 avsnitt kvar.. blä. (åh vad jag låter barnslig)
AKS skrev:Inte min dator som är tre år gammal.Och den kallades "multimediadator". Tillåt mig småle. Men om en månad eller så så blir det ny dator så yay!
Illyria skrev:susan: Avsnittet går i repris imorgon 15:35, har mailat SVT för att se när/om de tänker visa det fler ggr. Att visa fel avsnitt sådär är inte okej.
OMFG! Hur i h-vete lyckas man? Kan ju förstöra en hel serie det där. Så jävla dåligt!!sus@n skrev:De visar ju för f-n förra veckans avsnitt idag. Hur klagar man? Har ju väntat en vecka för ett nytt och så blir det så här!
eriked skrev:Verkar inte vara nån post om detta här...så om någon missat så imorn (torsdag) går det avsnitt som skulle visats förra veckan trots allt på svt2 (1x17) så det är ingen fara *phu*
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]