av LWes » mån jan 08, 2007 17:32
24 ÄR HUR BRA SOM HELST!!!!!!!!!!!!!
(spoiler 6x01-6x04) OMG OMG OMG OMG: ERIC BALFOUR! HAN ÄR BÄST! Jag blev så glad och tappade hakan när man hörde hans röst och fick se honom. Han är så cool. 24 har så många coola karaktärer och skådespelare!
Allt är så bra, som den onda gubben. Han ser så häftig ut, med sin breda käke och höga käkben. Det är bra. Och han den snälla terroristledaren med skägg. Han ser också väldigt häftig ut, som om dom designat alla karaktärer, det är så bra.
Det enda som var knäppt var att Jack skjöt Curtis så där - om har dör d.v.s., för att han var tvungen att skydda skägg-gubben är klart, för att han kan ju förmedla fred och rädda massvis av personer som annars skulle dött, men att döda Curtis (på det sättet!!!!) skulle suga. Om dom ville döda honom, kunde dom inte göra det på något produktivt sätt, speciellt efter dom gjort en grej av att "dö för något" eller "dö för ingenting", så om han dör för ingenting är det dåligt. Varför gör 24 så ganska ofta? En del (som Mason) dog för något, men Tony (har jag för mig) dog helt onödigt. Michelle dog bra, det var nödvändigt, och David Palmer också, trots att det skulle vara lika bra (om inte bättre) om det visat sig i slutet i säsongen att han inte var död, bara skadad, och att dom låtit det verka som om han var död så att terroristerna inte skulle anfalla igen eller nåt.
I alla fall, det var mycket bra att Milo kom tillbaka, eftersom det är bäst när karaktärer från början kommer tillbaka. Som att Mandy gjorde det också. Nu behöver Rudolf Martin komma tillbaka, för hans karaktär fick inget slut i säsong 1!
och Keith Szarabajka's roll i säsong 4 var konstig, för han fick heller inget slut. Hoppas att dom två kommer tillbaka den här säsongen!
24 ÄR KANSKE BÄTTRE ÄN PRISON BREAK!