eynosh skrev:Oh my.. I think I just killed Willow.
eynosh skrev:Oh my.. I think I just killed Willow.
mattek72 skrev:eynosh skrev:Oh my.. I think I just killed Willow.
Och hamnar på merls hatlista för evigt.
mattek72 skrev:eynosh skrev:Oh my.. I think I just killed Willow.
Och hamnar på merls hatlista för evigt. :twisted:
The Ankh skrev:Gu va töntigt asså att de ba e spike o böffy kvar i finalen ba
eynosh skrev:mattek72 skrev:eynosh skrev:Oh my.. I think I just killed Willow.
Och hamnar på merls hatlista för evigt.
Jag var ju redan där, kan ju inte bli mycket värre.
Oh nej, ingen glass!?
Nyx skrev:Buffy 6 (--)
Spike 18 (+)
Jag trodde verkligen att det skulle bli Spike och Willow i finalen och då hade jag blivit glad vem som än vann...
merl skrev:Nyx skrev:Buffy 6 (--)
Spike 18 (+)
Jag trodde verkligen att det skulle bli Spike och Willow i finalen och då hade jag blivit glad vem som än vann...
Det trodde jag med, även om jag den sista tiden räknat med att Spike förmodligen vinner i slutändan.
Garim skrev:merl skrev:Nyx skrev:Buffy 6 (--)
Spike 18 (+)
Det trodde jag med, även om jag den sista tiden räknat med att Spike förmodligen vinner i slutändan.
Jag är mest förvånad att Buffy klarat sig så här länge...
merl skrev:Garim skrev:merl skrev:Nyx skrev:Buffy 6 (--)
Spike 18 (+)
Jag är mest förvånad att Buffy klarat sig så här länge...
Jo, jag tycker att hon har varit på väg ut länge, men hon har klamrat sig fast. Helt rätt egentligen, det är ändå Buffys serie. Får nog korrigera vad jag sa ovan; att Spike nog kommer vinna har varit tydligt sedan länge. Men man vet inte, det är ändå inte så många poäng som skiljer mellan Buffy och Spike, så jag kan ha fel...
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]