sfinx skrev:Ladyhawk
noike skrev:sfinx skrev:Ladyhawk
Jag väntar på den bra dvd-utgåvan med spänning. Jag menar, kunde de göra Hudson Hawk med kommentarspår, så varför inte Ladyhawke?
Binchy skrev:Har ni sett Mrs Henderson Presents? Om inte så måste ni se den, det dräller av halv- och helnakna tjejer i den, och storyn är rätt bra.
Så, come on, killar och ey, och ni andra också. SE DEN!
sfinx skrev:Har inte sett Hudsonhawk
adolvsson skrev:sfinx skrev:Har inte sett Hudsonhawk
Lucky girl.
noike skrev:adolvsson skrev:sfinx skrev:Har inte sett Hudsonhawk
Lucky girl.
Ignoranta apföda! 90-talets Citizen Kane.
adolvsson skrev:sfinx skrev:Har inte sett Hudsonhawk
Lucky girl.
adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:sfinx skrev:Har inte sett Hudsonhawk
Lucky girl.
Bara om Citizen Kane är 40-talets Crossroads.
adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:sfinx skrev:Har inte sett Hudsonhawk
Lucky girl.
noike skrev:adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:sfinx skrev:Har inte sett Hudsonhawk
Lucky girl.
Skulle jag inte säga, men om det hjälper dig att förklara din kärlek till Crossroads så go ahead.
adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:sfinx skrev:Har inte sett Hudsonhawk
Lucky girl.
Skulle jag inte säga, men om det hjälper dig att förklara din kärlek till Crossroads så go ahead.
Om kärlek är en begagnad taggtrådsinvirad telefonstolpe tidigare använd för att analt straffa pojkband för deras existens, så, ja. Absolut.
adolvsson skrev:Om kärlek är en begagnad taggtrådsinvirad telefonstolpe tidigare använd för att analt straffa pojkband för deras existens, så, ja. Absolut.
Ey ey ey. Inte dissa Ralph Macchio.
noike skrev:Så, vad du egentligen försöker säga är att du helt korrekt inte gillar Hudson Hawk, en av filmhistoriens sämsta ursäkter för att spilla tid, pengar och celluloid helt i onödan. Check.
adolvsson skrev:Ey ey ey. Inte dissa Ralph Macchio.
... inte säker på att jag greppar referensen här, hörruduhu.
A bear skrev:adolvsson skrev:Ey ey ey. Inte dissa Ralph Macchio.
... inte säker på att jag greppar referensen här, hörruduhu.
Crossroads. Inget mästerverk, men soundtracket!
adolvsson skrev:noike skrev:Så, vad du egentligen försöker säga är att du helt korrekt inte gillar Hudson Hawk, en av filmhistoriens sämsta ursäkter för att spilla tid, pengar och celluloid helt i onödan. Check.
Rättad.
noike skrev:Nästan så att jag börjar misstänka att du är en sådan där Dancing with the Stars-tittare...
sfinx skrev:Binchy skrev:Har ni sett Mrs Henderson Presents? Om inte så måste ni se den, det dräller av halv- och helnakna tjejer i den, och storyn är rätt bra.
Så, come on, killar och ey, och ni andra också. SE DEN!
Anar jag en ironisk ton här?
EDIT:
Nyss uppstigen och förvirrad, kan inte avgöra om nån är ironisk. måste ha coffein, ok thein. Hehe, såg just ett långsökt ordskämt i det hela.
sfinx skrev:Ladyhawk..Jag blev nästan kär i Matthew Broderick igen, fast den här gången var inte Rutger Hauer så ful heller...
Nyx skrev:sfinx skrev:Ladyhawk..Jag blev nästan kär i Matthew Broderick igen, fast den här gången var inte Rutger Hauer så ful heller...
Rutger är bara ful när han har mustasch. Etienne de Navarre...! :D
Statement: Alla de bästa fantasyfilmerna kommer från 80-talet! (LoTR-triologin undantagen - den är utom tävlan)
noike skrev:Nyx skrev:sfinx skrev:Ladyhawk..Jag blev nästan kär i Matthew Broderick igen, fast den här gången var inte Rutger Hauer så ful heller...
Rutger är bara ful när han har mustasch. Etienne de Navarre...!![]()
Statement: Alla de bästa fantasyfilmerna kommer från 80-talet! (LoTR-triologin undantagen - den är utom tävlan)
Excalibur är skräp! Precis som LoTR. Det gjorde kroppsligt ont att se Return of the King. Men annars håller jag med. Dragonslayer!
Nyx skrev:Men jag gillar å andra sidan Barbarian Brothers och the Beastmaster också, så jag säger inte att jag har smak! ;)
noike skrev:Nyx skrev:Men jag gillar å andra sidan Barbarian Brothers och the Beastmaster också, så jag säger inte att jag har smak!
Jag kan också gilla skräp, men den var dålig på ett sätt som inte gick ihop med min smak.
Nyx skrev:Statement: Alla de bästa fantasyfilmerna kommer från 80-talet!
Jag börjar min argumentation för med att nämna: Excalibur, Conan the Barbarian, Legend, Labyrinth, Ladyhawke, Willow, Big Trouble in Little China...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]