adolvsson skrev: Väldigt många människor, väldigt lite plats i adolvssons huvud. Vojne, vojne, vojne.
"Det gör inget om man är lite dum, bara man är söt."
Stod på en plansch min syster hade när vi var små.
adolvsson skrev: Väldigt många människor, väldigt lite plats i adolvssons huvud. Vojne, vojne, vojne.
Binchy skrev:adolvsson skrev: Väldigt många människor, väldigt lite plats i adolvssons huvud. Vojne, vojne, vojne.
"Det gör inget om man är lite dum, bara man är söt."
Stod på en plansch min syster hade när vi var små.
Binchy skrev:"Det gör inget om man är lite dum, bara man är söt."
adolvsson skrev:Hur jävligt än allt går, finns vetskapen att jag alltid kan lita på mitt utseende. Dé é skönt.
Ai skrev:Binchy skrev:"Det gör inget om man är lite dum, bara man är söt."
Och om man går fort och skrattar mycket så märks det inte att man är ful.
*kutar som en galning och skrattar hysteriskt*
mattek72 skrev:Zaxx skrev:Jag har en plan...
Det är väldigt många halkolyckor vintertid...
Ai skrev:Det jag kan trösta dig med är att dom större profilerna här är hyfsat trogna sina avatarer. Off, Zaxx och gaspode tex har jag aldrig sett byta. Inte alla är så röriga som mig...
Garim skrev:Ai skrev:Det jag kan trösta dig med är att dom större profilerna här är hyfsat trogna sina avatarer. Off, Zaxx och gaspode tex har jag aldrig sett byta. Inte alla är så röriga som mig...
Ja, men dig kommer jag ju inte glömma. Du förföljer ju mig
Ai skrev:Garim skrev:Ai skrev:Det jag kan trösta dig med är att dom större profilerna här är hyfsat trogna sina avatarer. Off, Zaxx och gaspode tex har jag aldrig sett byta. Inte alla är så röriga som mig...
Ja, men dig kommer jag ju inte glömma. Du förföljer ju mig
![]()
Ja, jag anser mina avatarer vara förklädnader så att du inte ska upptäcka mig...
Ai skrev:Det jag kan trösta dig med är att dom större profilerna här är hyfsat trogna sina avatarer. Off, Zaxx och gaspode tex har jag aldrig sett byta. Inte alla är så röriga som mig...
sfinx skrev:Ai skrev:Det jag kan trösta dig med är att dom större profilerna här är hyfsat trogna sina avatarer. Off, Zaxx och gaspode tex har jag aldrig sett byta. Inte alla är så röriga som mig...
Sedan kom riksträffen...
Binchy skrev:Jag har aldrig bytt. Men det gör ju knappast mig till en stor profil...
ey skrev:jag har bytat tillbaka nu, saknade summer uppe i hörnet. inte för att jens och martin är några dåliga avatarer, inte alls. men... hrm... ja... de har inga bröst. ;)
Tam skrev:Kan nån som kan sånt göra det vita på min avatar genomskinligt? Jag är inkompetent och misslyckad.
Tam skrev:Tusen tack, Ai! Nu kan The Tardis färdas fritt i tid och rum. Jag är nöjd nöjd.
noike skrev:Spoiler för DW 2.02Akta dig bara för Torchwood...
Zaxx skrev:Hahaha!
posers vänstra mus-knapp är jättedum!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare