Illyria skrev:Inga planer ännu. Tveksamt att det skulle bli mer extramaterial också, de tar väl det som finns redan, vilket inte är mycket.
Just nu kostar boxen ca 200 kr på dvdimport.com, klart värt pengarna.
Illyria skrev:Det finns ett kommentarsspår du kan ladda hem till piloten (mp3, gjort av skaparen Rob Thomas).
gaspode skrev:Hatade verkligen att de var tvungna att ha med frågan "You're gay aren't you" när hon redan fått ut allt hon nånsin kunde behöva ur baseball-killen i bilen. onödig replik.
Illyria skrev:För mycket Mac? That's just crazy talk. Hon var ju knappt med.
AKS skrev:Illyria skrev:För mycket Mac? That's just crazy talk. Hon var ju knappt med.
"Knappt" is the key. Knappt är för mycket för mig. I alla fall om hon inte har en scen med Beaver. Men då är det ändå Beaver som är bäst.
AKS skrev:Illyria skrev:För mycket Mac? That's just crazy talk. Hon var ju knappt med.
"Knappt" is the key. Knappt är för mycket för mig. I alla fall om hon inte har en scen med Beaver. Men då är det ändå Beaver som är bäst.
adolvsson skrev:AKS skrev:Illyria skrev:För mycket Mac? That's just crazy talk. Hon var ju knappt med.
Mac FTW!
Matt skrev:adolvsson skrev:AKS skrev:Illyria skrev:För mycket Mac? That's just crazy talk. Hon var ju knappt med.
Mac FTW!
ftw?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare