RalfiParpa skrev:Såg Donald Faison (han som spelar Turk i Scrubs) i någon förskräcklig Brittany Murphy-film på Canal+ igår.
Uptown Girls heter visst filmen. Dålig var den.
wyndham skrev:How adorable! Insåg först idag att Wentworth Miller (huvudpersonen i Prison Break) var killen i Go Fish! Rollen i Buffy var dessutom hans skådespelardebut.
LWes skrev:I Bones 1x10 har Angel och The Mayor några scener tillsammans. Det måste varit kul för dom!
Tam skrev:Dagney Kerr, Kathy som bodde med Buffy s4, i Desperate Housewives 2x13.
LWes skrev:Carlos Jacott som varit med i Buffy, Angel och Firefly var med i Desperate Housweives 2x13
A bear skrev:LWes skrev:Carlos Jacott som varit med i Buffy, Angel och Firefly var med i Desperate Housweives 2x13
Visade han sig vara ond och dog?
wyndham skrev:Amy Acker spelar curling i det amerikanska OS-laget. Bytt namn hade hon gjort, men mig lurar man inte så lätt.
Tam skrev:Clea Duvall var något mer synlig och Katherine Towne var blek som Sunday i But I'm a cheerleader.
MissKittyFantastico skrev:Christian Kane var med i nån halvkass film med Brittany Murphy och Ashton Kutcher. Kommer inte ihåg vad den svenska titeln är, men den engelska är "Just Married". Gick på tv i tisdags.
Tob skrev:MissKittyFantastico skrev:Christian Kane var med i nån halvkass film med Brittany Murphy och Ashton Kutcher. Kommer inte ihåg vad den svenska titeln är, men den engelska är "Just Married". Gick på tv i tisdags.
Smekmånad heter den på svenska. Ush. Nä, jag har inte sett hela, men jag tar mig friheten att vara fördomsfull och dissa filmen rakt av ändå.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare