The L Word

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

The L Word

Inläggav Noam » ons jan 18, 2006 7:01

Bild
The L Word
Skapare: Ilene Chaiken
Genre: Drama / Romance
TV.com poäng: 8.8 (great)
Handling: The L Word is the intimate story about the lives and loves of a group of lesbian friends living in Los Angeles. The show has received a lot of praise for it's brilliant storylines and the portrayal of the lesbian community.

Kommentarer från tittare:
The L Word is one of the most original shows I've ever seen. It deals with real issues that lesbians have, but at the same time maintains its humor (some of the one liners are hilarious). It's not trying to be perfect or overly explicit (although the sex scenes are nowhere near self-conscious). The women on the show are all gorgeous and very talented.

The acting is the most solid part of the show. Some of the characters show so much emotion with so little dialogue. The show has no limitations. Pretty much every boundary was crossed by the end of the first episode, and that's a good thing. This is by far my favorite show, and if you haven't seen it you really should. Gay or straight, you'll love it.

I think that some people are so used to watching 1 or 2 dimensional garbage they wouldn't know a really good show if it jumped up and slapped them.

This show is EXCELLENT. Nuance, subtext, the characters are so real... they breathe! Progressive, professional, feminine, sexy and proud of it. Keep up the good work Chaiken and crew!

Llene Chaiken's "The L Word" is an ensemble melodrama that plunges us into the world of a tight-nit group of lesbians. Once the show starts rolling, the characters sink their teeth into you and don't let go. The dramatic outbursts are raw and, at their best, difficult to watch. The performances are precise and jump boldly and with full commitment through each flaming hoop.

"L Word" could have coasted by on a lesbian theme, but it doesn't settle for doing anything easy and becomes so much more - a dramatic juggernaut. This show has more momentum behind it to become a classic than most dramas on today. The mark left by a great series is one that creates a world that you would want to live in, and "L" creates and puts you right in this universe.

"The L Word" is a soulful, addictive thing of beauty and the best pure character drama on TV.

Länkar:
IMDB's The L Word -sida
TV.COM's The L Word -sida
Officiell fansite - L Word Online
AfterEllen.com's sida om The L Word
Officiell hemsida hos Showtime

Bild
Senast redigerad av Noam ons jan 18, 2006 19:15, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav brat » ons jan 18, 2006 13:47

Älskar the L Word!! (Speciellt Shane!)

Har du sett att serien börjar om från början på ZTV från och med lördag 28/1 klockan 23. Sedan borde väl tredje säsongen sändas på TV3 i sommar kanske. (Började i USA 8/1.)

Det finns för övrigt två olika Showtime-sidor, en för inom USA och en för utom. Prova:
http://origin.www.sho.com/site/lword/home.do
För övrigt tycker jag att bästa sidan (fan-sida) om L Word är:
http://www.thelwordonline.com (Mycket info och stort forum.)
Också värd ett besök:
http://www.l-word.com/transcripts (Transcripts.)
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » ons jan 18, 2006 13:50

brat skrev: (Speciellt Shane!)


Shane är superhet! Hon är min favoritkaraktär också.. eller jag tror att hon är allas favoritkaraktär... ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Noam » ons jan 18, 2006 19:14

brat skrev:Älskar the L Word!! (Speciellt Shane!)

Shane är mkt het, men lite dålig på att visa känslor. Jag gillar Jenny i det avseendet, samt Bette.

brat skrev:Har du sett att serien börjar om från början på ZTV från och med lördag 28/1 klockan 23. Sedan borde väl tredje säsongen sändas på TV3 i sommar kanske. (Började i USA 8/1.)

Jag noterade det :) Jag ska lätt se om serien från början då.. :)

brat skrev:Det finns för övrigt två olika Showtime-sidor, en för inom USA och en för utom. Prova:
http://origin.www.sho.com/site/lword/home.do

Se där, det hade jag missat.. korrigerar länken ovan..
Senast redigerad av Noam ons jan 18, 2006 19:46, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav brat » ons jan 18, 2006 19:29

Noam skrev:Share är mkt het, men lite dålig på att visa känslor. Jag gillar Jenny i det avseendet, samt Bette.

Bah! Det är ju charmen med Shane! ;) Dessutom uppvägar Shanes hethet alla eventuella fel. :P

"Look at that, I'm the center of the universe."
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Noam » ons jan 18, 2006 19:48

brat skrev:
Noam skrev:Share är mkt het, men lite dålig på att visa känslor. Jag gillar Jenny i det avseendet, samt Bette.

Bah! Det är ju charmen med Shane! ;) Dessutom uppvägar Shanes hethet alla eventuella fel. :P

"Look at that, I'm the center of the universe."

förvisso.. men eftersom jag är total känslo-junkie när det gäller tv så vill jag gärna se mkt sånt! :P

Dock så blev ju den biten rätt mkt bättre när Shane gick och hade ångest över Carmen när hon datade Jenny.. då fick man se en hel del känslor!
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav caffeineaddict » ons jan 18, 2006 20:18

Har tänkt se L Word länge nu (Mia Kirshner!), särskilt eftersom monkeyboy och hans syster rekommenderar serien. I och med Norrlandsflytten får det väl tyvärr vänta till sommaren, men förr eller senare ska det bli av!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Noam » ons jan 18, 2006 20:56

caffeineaddict skrev:Har tänkt se L Word länge nu (Mia Kirshner!), särskilt eftersom monkeyboy och hans syster rekommenderar serien. I och med Norrlandsflytten får det väl tyvärr vänta till sommaren, men förr eller senare ska det bli av!

Gottis, då kommer du ha tre fräscha säsonger att titta på! Helt underbar serie när det käller karaktärsdjup och relationsdrama!! 10 poäng i min bok!
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav brat » tor jan 19, 2006 15:07

Noam skrev:Helt underbar serie när det käller karaktärsdjup och relationsdrama!! 10 poäng i min bok!


Håller med. Det jag älskar med the L Word är att karaktärerna är intressanta och känns äkta. Precis som deras förhållanden känns äkta. Jag gillar också att allt inte visas i bild eller sägs rakt ut utan man får små glimtar in i deras liv och deras förflutna. Det visar att skaparna litar på sina tittare och förväntar sig lite av dem. Dessutom har serien ofta läcker (sorry, kom inte på något bättre ord) dialog.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav monkeyboy » tor jan 19, 2006 19:00

caffeineaddict skrev:Har tänkt se L Word länge nu (Mia Kirshner!), särskilt eftersom monkeyboy och hans syster rekommenderar serien. I och med Norrlandsflytten får det väl tyvärr vänta till sommaren, men förr eller senare ska det bli av!


Tihi
Vinnare av buffyforums halmbocksbränningsgissningstävling 2004
Användarvisningsbild
monkeyboy
Big Bad
 
Inlägg: 1290
Blev medlem: 16 apr 2004

Inläggav poser » tor jan 19, 2006 23:51

Jag såg piloten på L word och något ströavsnitt senare men fastnade väll inte. Fast nu har jag bestämmt mig för att en serie om leeeeesbians måste vara bra. Jag tänker ge säsong 1 en chans.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav poser » sön jan 22, 2006 4:30

Nu har jag sett fram till avsnitt 10 på säsong 1. Lite kommentarer.

Jenny, är väldigt kluven till hur jag känner för henne egentligen. Mia Kirshner är verkligen helt jävla underbar men så många dumma/konsitga beslut som hennes karaktär tar så har man svårt att ta ställning till henne.

Bette och Tina är nog de som jag tycker är minst intressanta, deras "familjeliv" intresserar helt enkelt inte lika mycket även om det är en stor del av serien.

Danas små upptåg är alltid lite uppflytande vad det gäller humorn och jag gillar de inslagen som hon levererar i serien.

Shane är härlig på sitt eget vis, jag vet inte riktigt var jag har henne och det är nog det som är meningen. Hon följer inga regler.

Alice, min favorit, så härligt hopplös samtidigt som hon är så glädjefull. Såfort jag ser henne så får jag ett litet belåtet leende på läpparna.

Man blir rätt engagerad i allting som händer i serien och alla känslor som slängs runt omkring. Förväntade mig faktist inte att gilla serien så mycket som jag gör. Fast det är ingen the shield eller dead like me.


Mina 50 ören eller något, iaf för stunden.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav Noam » sön jan 22, 2006 16:51

poser skrev:Man blir rätt engagerad i allting som händer i serien och alla känslor som slängs runt omkring. Förväntade mig faktist inte att gilla serien så mycket som jag gör.
*nickar instämmande*
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav poser » sön jan 22, 2006 18:46

Säsong 2, wtf har de gjort med introt?!?!!?

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav carre » sön jan 22, 2006 18:53

poser skrev:Säsong 2, wtf har de gjort med introt?!?!!?


haha, är det inte bra!!:P
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav Tinwiel » sön jan 22, 2006 22:16

ey skrev:
poser skrev:Säsong 2, wtf har de gjort med introt?!?!!?


haha, är det inte bra!!:P


Det är hemskt. Jag gillar serien, men jag HATAR introt... :evil:
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav carre » sön jan 22, 2006 22:41

Tinwiel skrev:
ey skrev:
poser skrev:Säsong 2, wtf har de gjort med introt?!?!!?


haha, är det inte bra!!:P


Det är hemskt. Jag gillar serien, men jag HATAR introt... :evil:


haha, jag vet.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav Tinwiel » sön jan 22, 2006 23:53

ey skrev:
Tinwiel skrev:
ey skrev:
poser skrev:Säsong 2, wtf har de gjort med introt?!?!!?


haha, är det inte bra!!:P


Det är hemskt. Jag gillar serien, men jag HATAR introt... :evil:


haha, jag vet.


:D Vad i hela friden tänkte dom på, undrar jag, och fanns det inte nån som kunde säga till dom att den var värdelös..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav poser » mån jan 23, 2006 21:56

3x01-3x02

Vad har de gjort med Alice. :*(
Gillar inte alls att se henne såhär, fucking Dana, förstöra allt.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav Tinwiel » mån jan 23, 2006 23:37

poser skrev:3x01-3x02

Vad har de gjort med Alice. :*(
Gillar inte alls att se henne såhär, fucking Dana, förstöra allt.


Jag var inte heller så förtjust i att dom hade gjort Alice till en slags hysterisk comic relief. Jag menar visst, hon är rolig, så använd henne gärna som comic relief, men inte BARA som det! Fucking Dana... men jag tycker att det är bra att dom har gjort slut, dom passade inte ihop. Nya erövringar nu Alice, vill vi se! 8)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav poser » mån jan 23, 2006 23:45

Tinwiel skrev:
poser skrev:3x01-3x02

Vad har de gjort med Alice. :*(
Gillar inte alls att se henne såhär, fucking Dana, förstöra allt.


Jag var inte heller så förtjust i att dom hade gjort Alice till en slags hysterisk comic relief. Jag menar visst, hon är rolig, så använd henne gärna som comic relief, men inte BARA som det! Fucking Dana... men jag tycker att det är bra att dom har gjort slut, dom passade inte ihop. Nya erövringar nu Alice, vill vi se! 8)



Problemet är att jag inte tycker hon är lika rolig nu, det är mest synd om henne. :/

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav poser » tis jan 24, 2006 0:30

Då var alla avsnitt avklarade, gick lite snabbare än jag hade tänkt mig. Det här trodde jag inte när jag började kolla på serien men jag ser fram emot nästa avsnitt. :)

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav Noam » tis jan 24, 2006 8:48

2x13
Måste bara kommentera lite snabbt och säga att jag tyckte scenen med Jenny i badrummet var - hemsk, upprörande, tragisk, smärtsam och fullständigt underbar att titta på. Det kändes så himla äkta som det bara gör i L Word. Underbart bra scen!

poser skrev:3x01-3x02

Vad har de gjort med Alice. :*(
Gillar inte alls att se henne såhär, fucking Dana, förstöra allt.

indeed, visst är det synd om Alice. Hoppas verkligen att hon kommer över Dana och hittar nån ny tjej. Så vi får tillbaka vår gamla trevliga Alice. *Hatar* verkligen när Alice möter de andra och slänger ur sig massa dryga kommentarer om Dana hela tiden.. det är SÅÅÅÅ pinsamt så jag bara gömmer mig under täcket. :oops:

Dock så måste man ju ändå komma ihåg att Dana och Lara är enormt söta tillsammans. Älskar vår lilla "soup chef"! :)


Bette och Tina verkar ju inte riktigt ha hittat tillbaka för att uttrycka det milt.. känns mycket tråkigt.. älskar dom två annars.. det stabila paret behövs!

Osså har vi Jenny och Moira.. butchiga Moira.. hm.. vet inte riktigt vad jag ska tycka än om henne.. vi får se hur det utvecklar sig..

Shane och Carmen är lika underbara med varandra som när säsong2 slutade.. hihi.. :D


poser skrev:Det här trodde jag inte när jag började kolla på serien men jag ser fram emot nästa avsnitt. :)

Härligt att höra!
*tar åt mig lite credz för att ha övertygat dig med den här tråden*
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav Force » tis jan 24, 2006 9:20

Noam skrev:Härligt att höra!
*tar åt mig lite credz för att ha övertygat dig med den här tråden*


Hehe, va gulligt... :lovebunny:
May the Force be with you... always.
Användarvisningsbild
Force
Demon Fodder
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 15 jun 2005

Inläggav brat » tis jan 24, 2006 13:07

Så mycket aktivitet det var här då! :D

Slänger mig in i den ensidiga debatten med ett: jag avskyr inte alls introt i s2 - vad är det mer precist som gör att ni avskyr det?

Alice, Shane & Dana var redan från början mina favoriter. Bette och Tina är lite småtråkiga. Och Jenny är speciell. Spoiler säsong 1 kan vi väl säga. Det krävs rätt mycket att gilla Jenny i s1, hon är så extremt märklig. Men jag hatar henne iaf inte som många (amerikanska) fans verkade göra. Tänkte bara på det då caffe skrev att han vill se serien inte minst pga Mia Kirshner - det krävs att man gillar henne väldigt mycket om man ska se s1 för hennes skull. :)

Edit. Glömde säga: poser - Yay! Ytterligare ett fan. (Vet inte om du kallar dig fan av serien men nu gör jag det, ser man serien så snabbt så får man ta det! :D)
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tinwiel » tis jan 24, 2006 14:29

3x03
Bättre avsnitt än dom två föregående tycker jag. Inte så mycket Shane och Carmen, och det är lite synd. Jag gillar dom, och i 3x01-02 var det rätt så underhållande med Shane i klänning. :D Fast hon är hetare i sina vanliga kläder... Jenny var inte så störig i det här avsnittet, det var bra, och Moira får jag ingen kläm på. Hon är ett mysterium. Tydligt är att hon inte alls känner sig hemma med folket i LA, det är nog inte så lätt att komma från vischan och direkt till LA. Restaurangen var lite extrem också. Jag vet inte om jag gillar skådisen som spelar Moira, det känns som att hon inte har så stor bredd i sitt kroppsspråk och sina ansiktsuttryck. Eller så är det meningen att karaktären ska vara så, jag vet inte..

Jag håller med er om att Bette och Tinas bekymmer är lite tråkiga. Dom har alltid problem i förhållandet dom två, kan dom inte få vara lyckliga i några avsnitt i alla fall? Jennifer Beals är, som alltid, supervacker.

Jag har aldrig gillat Jenny riktigt, även om jag förstår att dom saker hon gör kommer ur nån slags själslig smärta, och hon väljer att uttrycka dom så. Tycker dock att det skulle vara bra om hon fick en "vanlig" storyline den här säsongen som inte bara går ut på att Jenny är en konstnärssjäl och gör knäppa saker.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Noam » tis jan 24, 2006 19:27

Bild

Ny L Word-artikel på AfterEllen: Don't Quote Me: Kate Moennig and Sarah Shahi on The L Word
Uh-oh. Jennifer bad?

The line between art and life just keeps getting deliciously blurrier when it comes to
The L Word and its cast. Four weeks ago, out lesbian actress Daniela Sea made her first appearance on the show, becoming the second out cast member (joining Leisha Hailey), and now Jennifer Beals has apparently outed co-star Katherine Moennig.

Regardless of what Beals knows that the rest of us don't, if Katherine Moennig wasn't a lesbian before Sarah Shahi whispered sweet, Spanish some'in-some'ins in ear ("Quiero lamer te hasta que te vengas en mi boca mil veces"), she probably is now.


Är inte andra stycket ovan klockrent? :D
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav brat » ons jan 25, 2006 11:44

Det här känns märkligt och onödigt att debattera men... jag får iaf sånt sug att göra det. Jag har alltid trott att Kate är bi. I äldre artiklar har hon uttryckligen sagt att hon inte är gay. Men i nyare artiklar säger hon samtidigt att hon inte vill svara på den frågan. Dessutom svarar hon alla frågor om drömpartner väldigt bisexuellt. Dessutom har hon setts ute med lesbiska skådespelare men jag tror aldrig jag sett en bild av henne där hon är ute med en man. Till sist kan man väga in rollerna hon väljer också, alltid bi- gay- eller questionable i sexualitet.

...men nog skulle man bli ganska besviken om en vän råkade outa en om man själv inte ville att hela världen skulle veta...
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Noam » tor jan 26, 2006 4:43

brat skrev:...men nog skulle man bli ganska besviken om en vän råkade outa en om man själv inte ville att hela världen skulle veta...

Mjo, samtidigt kan jag tycka att det vore riktigt bra om hon säger som det är och står för den hon är. Poängen med The L Word är ju ändå att bi- och homosexuella ska få fler och bättre förebilder. Bättre förebild än Kate kan man väl inte hitta? :P
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav poser » fre jan 27, 2006 23:25

The L Word - S03E04- DVDSCR-XviD *PRERELEASE*

Mmmmmmmmmkay

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Nästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare