Tinwiel skrev:They came for the queer, and stayed for the folk
Det är definitivt dax för en omtitt för mig!

Tinwiel skrev:They came for the queer, and stayed for the folk
Ai skrev:Tinwiel skrev:They came for the queer, and stayed for the folk
Tinwiel skrev:Ai skrev:Tinwiel skrev:They came for the queer, and stayed for the folk
Äsch, avslöjad. Jag har redan sett dom två första avsnitten. Justin är så liiten.
Tinwiel skrev:En kommentar till bloopersarna, från säsong 1 tror jag...
Är det inte så att det bara är Randy och Peter (och han som spelar Ben) av regulars, som är gay i verkligheten?
Tinwiel skrev:Ai, har du förresten UK-versionen också på datorn?
Ai skrev:
[hela serien]
Nåt som slår mig varje gång är hur ung Justin är här i början. För mig känns det rätt så osannolikt att Brian ska vilja ta hem detta barn flera gånger. Visst har man väl själv hamnat i ... ehem.. situationer med personer som inte var speciellt mogna eller intelligenta som man önskade (eller helt enkelt sa åt) att dom skulle vara tysta så man kunde ... ehem... avsluta det som man påbörjat... och sparka ut dom. Men inte ville man väl ha nån repris?
Visserligen så säger Justin - och beter sig ofta också - att han är minst lika mogen, om inte mer, än Brian. Men han faller tillbaka för ofta för att vara attraktiv i det långa loppet tycker jag. Nu såhär i efterhand kan jag se att Ethan hade ett syfte - även om jag hade svårt att se det från början - Justin kommer ut på andra sidan av det förhållandet mycket mognare. Manusförfattarna passade verkligen på att ge honom en rejäl boost där. Skönt - för annars hade det verkligen blivit otroligt.
Ai skrev:
[Hela serien]
Sen är det här avsnittet ju också det första som den beryktade och famösa TROY dyker upp! När Ted i säsong två berättar om sin förödmjukelse med Troy på Pride så rycker ju Brian på axlarna och säger att han känner Troy och visste vart det bar. Här får vi bevis på att Brian verkligen känner Troy innan...
[QaF/UK]
Även om jag ofta gnäller på Ted så är jag glad ändå att dom i USA valde att ta karaktären Ted i en annan riktning än hans "tvilling" i UKver... dvs hålla honom vid liv!
.
Tinwiel skrev:
Vad betyder WASP?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare