dizzy skrev:Amanda Fuller (potential/F.E) i Threshold 1.06.
Och inte hade hon blivit en mycket bättre skådis heller, men tack och lov slapp man den där hemska fejkade sydstats-dialekten...
dizzy skrev:Amanda Fuller (potential/F.E) i Threshold 1.06.
CheeseGuy skrev:Någon som såg Scrubs nyss? Var har har jag sett den där killen (studenten) innan? Det är så irriterande, jag är helt säker på att jag har sett honom i någon serie de senaste dagarna.
Edit: just det, DJ Qualls var det ju som också dök upp i Lost 2.04.
CheeseGuy skrev:Nej, det gör jag inte.
caffeineaddict skrev:Har inte ens sett färdigt avsnittet än, men började precis se Two Guys and a Girl 2.20 och var tvungen att pausa bara för att skrika (både i verkligheten och i text):
TOOOOOOOOOOOOOOONY! :eek: :D
noike skrev:caffeineaddict skrev:Har inte ens sett färdigt avsnittet än, men började precis se Two Guys and a Girl 2.20 och var tvungen att pausa bara för att skrika (både i verkligheten och i text):
TOOOOOOOOOOOOOOONY!![]()
Lite mer specifik än så kan du vara: naken Tony.
caffeineaddict skrev:Joyce's extremirriterande Dead Man's Party-vän i Two Guys and a Girl 3.03.
Buffy the Black Man Slayer.
Off skrev:Monica Keena i Greys Anatomy s02e06.
dizzy skrev:Har just sett [/.../] en deleted scene på Star Wars ep3 dvdn.
Glorificus skrev:dizzy skrev:Har just sett [/.../] en deleted scene på Star Wars ep3 dvdn. :D
Självplågare.
;)
noike skrev:Glorificus skrev:dizzy skrev:Har just sett [/.../] en deleted scene på Star Wars ep3 dvdn.
Självplågare.
dizzy är säkert en mer modern version av de där självpiskande munkarna.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare