caffeineaddict skrev:Criminal Minds var helt okej även om rätt standard. Mandy Patinkin är alltid bra, och även om det inte var The Inside-bra, så var det tillräckligt likt och tillräckligt välgjort för att duga som ersättning.
thefutoncritic.com skrev:The series debut of ABC’s “Invasion” posted a commanding win in its time period, besting the second-place networks by 3.8 million viewers (16.9 million vs. 13.1 million – NBC’s “Law & Order”) and by 58% in Adults 18-49 (7.1/18 vs. 4.5/11 – CBS’s “C.S.I.”).
Illyria skrev:Jag är inte förvånad angående Head Cases. Såg första avsnittet och det var inte alls bra.
Fox Cancels Apatow's 40-Year-Old Virgin
September 21, 2005 | Issue 41•38
LOS ANGELES—Executives at Fox TV canceled Judd Apatow's box-office hit "The 40-Year-Old Virgin" Monday. "We love Judd's work, but aging virgins aren't a demographic we're looking to target," Fox Entertainment President Peter Liguori said. "Maybe it will be a cult hit on DVD." Virgin joins "Undeclared", "Freaks And Geeks", "The Ben Stiller Show", and several unaired TV pilots on the list of critically acclaimed but canceled Apatow projects. Fox TV executives said the cancellation will allow them to focus their efforts on "Stacked", starring Pamela Anderson.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Criminal Minds var helt okej även om rätt standard. Mandy Patinkin är alltid bra, och även om det inte var The Inside-bra, så var det tillräckligt likt och tillräckligt välgjort för att duga som ersättning.
Lite tråkiga karaktärer bara, men Mandy var som vanligt bra.
Pixies' "Rock music" i slutet! Men jag antar att du menade eprsonen med den röda pickupen?
caffeineaddict skrev:noike skrev:Pixies' "Rock music" i slutet! Men jag antar att du menade eprsonen med den röda pickupen?
Både och, plus att karln som måste ha varit den mest uppenbara seriemördaren i historien (herregud, man behöver inte vara en Profiler för att tänkt att han hade ett våldtaget kaninlik i bakfickan) spelades av den lilla ungen i Witness.
noike skrev:Criminal Minds 1.01:caffeineaddict skrev:noike skrev:Pixies' "Rock music" i slutet! Men jag antar att du menade eprsonen med den röda pickupen?
Både och, plus att karln som måste ha varit den mest uppenbara seriemördaren i historien (herregud, man behöver inte vara en Profiler för att tänkt att han hade ett våldtaget kaninlik i bakfickan) spelades av den lilla ungen i Witness.
Ohh. tror du Mandy kommer kasta en glasstrut på honom och säga "I mock you with my icecream Amish guy!"?
A bear skrev:Hehehe.
http://www.theonion.com/content/node/40770Fox Cancels Apatow's 40-Year-Old Virgin
September 21, 2005 | Issue 41•38
LOS ANGELES—Executives at Fox TV canceled Judd Apatow's box-office hit "The 40-Year-Old Virgin" Monday. "We love Judd's work, but aging virgins aren't a demographic we're looking to target," Fox Entertainment President Peter Liguori said. "Maybe it will be a cult hit on DVD." Virgin joins "Undeclared", "Freaks And Geeks", "The Ben Stiller Show", and several unaired TV pilots on the list of critically acclaimed but canceled Apatow projects. Fox TV executives said the cancellation will allow them to focus their efforts on "Stacked", starring Pamela Anderson.
Off skrev:Jag gissar på Americas Next top Motherfucker. Det kanske är fel men fan va coolt det hade varit.
ey skrev:Illyria skrev:Det är lite oroade att ANTM inte dykt upp ännu...
oroande? det är frustrerande!
ey skrev:jag känner ett sjukt behov av att se ett Tyra-tal just nu. KOMIGEN!!! den som hittar ANTM säsong 5 avsnitt 1 belönas med glassogram. lovar!!!
Illyria skrev:Ghost Whisperer hoppas jag går åt helvete, .. [snip]
LWes skrev:Min gissning av serier som snart kommer läggas ner:
E-Ring
Ghost Whisperer
Related
Det finns en anledning att t.o.m. jag dissade dom...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]