Illyria skrev:Tydligen har Piloten till "Supernatural" läckt ut nu, någon som hittat den?
Den ligger på torrentbytes. Väntar med att dra ner tills folk här är eniga om att den är något.
Illyria skrev:Tydligen har Piloten till "Supernatural" läckt ut nu, någon som hittat den?
Illyria skrev:Tittade på Fanthom också, även den skulle jag vilja se piloten för, just det som hände under vattnet verkade rätt intressant ivarjefall, men sen beror det helt på hur den är uppbyggd.
AKS skrev:Har precis sett första avsnittet av Kevin Hill. Det känns som en serie som jag inte borde gilla, om man ser till grundhandling och så, men ta mig tusan om jag inte är riktigt förtjust i första avsnittet! Fortsätter serien kvalitativt så här så kommer jag att se fram emot nästa avsnitt serien igenom. Och om så är fallet så är det synd att det bara blev en säsong. Men, men... jag kanske blir less efter fem avsnitt också. Första intrycket var dock mycket gott.
EDIT: Var ena advokattjejen Saffron från Firefly? Måste kolla...
EDIT igen: Jodå, det var det! Kul att se henne igen.
AKS skrev:Fortsätter serien kvalitativt så här så kommer jag att se fram emot nästa avsnitt serien igenom.
AKS skrev:Vad trevligt!
Antal personer som håller med mig idag: 2. Hittills. Nice.
AKS skrev:Oj, det var överraskande, men trevliga, nyheter. Undras bara när de ska lyckas peta in den i tablån då de ännu inte hittat en slot för Veronica Mars?
Illyria skrev:Piloten för Bones hittas nu på TPB.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare