adolvsson skrev:Nu har jag noll-koll på vad den går upp emot, men det där måste väl för sablars ses som en bra tid, non?
CheeseGuy skrev:-Är det bara jag, eller ser Jay Harrington ut som en blandning av Wesley och Firefly-Simon?
"Dancing with the Stars" hoofed its way to the night's biggest rating, 9.8/16, at 9 p.m. NBC was a distant second with a "Law & Order" rerun, 5.6/9, and CBS dropped to third with "The King of Queens," 5.0/8, and "Yes, Dear," 4.3/7. The dark drama "The Inside" debuted to a 3.2/5 on FOX. The WB stayed in fifth with a "Smallville" rerun. UPN's "Kevin Hill" repeat trailed.
CheeseGuy skrev:http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,272|95752|1|,00.html"Dancing with the Stars" hoofed its way to the night's biggest rating, 9.8/16, at 9 p.m. NBC was a distant second with a "Law & Order" rerun, 5.6/9, and CBS dropped to third with "The King of Queens," 5.0/8, and "Yes, Dear," 4.3/7. The dark drama "The Inside" debuted to a 3.2/5 on FOX. The WB stayed in fifth with a "Smallville" rerun. UPN's "Kevin Hill" repeat trailed.
Helvete.
AKS skrev:Och då blonda tjejen började tala som om hon var mordoffret... nej, det kändes inte alls bra för mig.
adolvsson skrev:Jag har lite svårt för Jay Harrington, och Rachel Nichols kändes bitvis som om hon passade bättre för rollen när serien var Alias möter 21 Jump Street, men de växer säkert in sig i rollerna. Jag är inte orolig.
Simon skrev:Jag tycker huvudtjejen är mest problematisk, ag får tydliga Point Pleasant-vibbar av henne. Adam Baldwin är hård och kan bli ännu hårdare, och den utlovade Simon/Wesley-hybriden (som jag mest tycker är lik en ung Bruce Campbell) har också utrymme för braighet.
Som serie vet jag inte, jag tycker än så länge att det inte finns någon anledning att se detta i stället för bra etablerade serier som CSI förutom att Tim Minear ligger bakom.
noike skrev:För mig är det största skälet att den här serien handlar om karaktärerna och inte fallen de löser -- till skillnad från CSI.
Simon skrev:Jag funderar på om vi hade brytt oss över huvud taget om inte Tim och Adam var inblandade. :)
noike skrev:Simon skrev:Jag funderar på om vi hade brytt oss över huvud taget om inte Tim och Adam var inblandade.
Jag ser de flesta piloter som låter intressanta -- även en hel del andra också -- så jag hade sett det ändå. Utan Timmy eller the Adam. Det finns bra serier som började i höstas som inte hade någon Whedon-koppling och bland dem fanns det serier som jag bryr mig om en hel del. Och som sagt, jag gillade det här.
Jag tyckte för övrigt att avsnittet hade vissa likheter med the Shields pilot -- var det bara jag som gjorde det?
AKS skrev:Minispoilers om ep 1-3 som jag läste i en recension
Tyvärr verkar ep 2 och 3 vara likadana i uppbyggnad och genomförade som ep 1. Och är det så... ja, då blir det svårt för mig att ge serien ens fem avsnitt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare