latarmig skrev:Håller med. Angel i AtS är i och för sig fantastisk, men Wesley är ändå ett strå vassare.
The Buffster skrev:latarmig skrev:Håller med. Angel i AtS är i och för sig fantastisk, men Wesley är ändå ett strå vassare.
Så sant så sant. Angel i AtS är fantastik särskilt om man jämför med Angel i BtVS. Men så bra som Wesley är han ändå inte. I AtS tycker jag egentligen inte att någon av karaktärerna riktigt kan mäta sig med Wesley. Inte ens Spike.
ey skrev:fast Angel får en att skratta typ ALLTID!
AKS skrev:Jag älskar Wes, men den kärleken kom inte förrän slutet av S2 eller början av S3. Angel gillar jag hela tiden i AtS. Så om man ska välja mellan de två blir det nog Angel trots allt.
The Buffster skrev:I AtS tycker jag egentligen inte att någon av karaktärerna riktigt kan mäta sig med Wesley. Inte ens Spike.
latarmig skrev:The Buffster skrev:I AtS tycker jag egentligen inte att någon av karaktärerna riktigt kan mäta sig med Wesley. Inte ens Spike.
Oj, hur kan Spike ens komma på tal i jämförelse med Wesley (och Angel)? Att hylla Spike i BtVS kan jag förstå, men att göra detsamma i AtS övergår mitt förstånd. Inte så att han är dålig där, men med tanke på hur Angel fullständigt genomsyrar hela serien (vartenda avsnitt), och med tanke på den makalösa resa Wesley gör - så har jag svårt att se var Spike kommer in i bilden. Är det kanske så att han tar med sig vad han gjort i BtVS till AtS, eller menar Spike-älskarna att det han gör i AtS är så fantastiskt bra?
The Buffster skrev:Dessutom så tycker jag att Wes är hur rolig som helst han också. Och jag älskade honom egentligen sen första Angel avsnitten han var med i "Wesley Wyndam Pryce, rogue demon hunter". Och sen så är ju humorn ändå inte det bästa med Wes, det visar han ju i senare säsonger. Dark Wes är bland det bästa som finns.
latarmig skrev: Oj, hur kan Spike ens komma på tal i jämförelse med Wesley (och Angel)? Att hylla Spike i BtVS kan jag förstå, men att göra detsamma i AtS övergår mitt förstånd. Inte så att han är dålig där, men med tanke på hur Angel fullständigt genomsyrar hela serien (vartenda avsnitt), och med tanke på den makalösa resa Wesley gör - så har jag svårt att se var Spike kommer in i bilden. Är det kanske så att han tar med sig vad han gjort i BtVS till AtS, eller menar Spike-älskarna att det han gör i AtS är så fantastiskt bra?
Exakt! kunde inte sagt det bättre självey skrev:men Angel är liksom inte rolig när han är skriven just för att vara rolig, han är rolig jämt. han är så härligt töntig så att det finns inte! åh! gulle-angel!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare