What!? The ROCK told you!?
Ai skrev:What!? The ROCK told you!?
Hahaha!
Go Simon!
Jag blir alltid så glad när jag ser att du skrivit i den här tråden för då betyder det oftast en ny sida!
monkeyboy skrev:Personligen har jag inte några problem alls, Riley har ärret, hur lätt som helst..
GoodGlory skrev:Jag kanske har missat något inlägg, men var kan man få tag på Angel säsong 6 och 7 i avsnittsversion? Är det som fanfiction eller?
Ai skrev:GoodGlory skrev:Jag kanske har missat något inlägg, men var kan man få tag på Angel säsong 6 och 7 i avsnittsversion? Är det som fanfiction eller?
Menar du vad vi skriver om i den här tråden? Isf är det en serie som bf-användaren Simon ritar och du kan hitta dom sidorna under första inlägget i den här tråden.
GoodGlory skrev:Ai skrev:GoodGlory skrev:Jag kanske har missat något inlägg, men var kan man få tag på Angel säsong 6 och 7 i avsnittsversion? Är det som fanfiction eller?
Menar du vad vi skriver om i den här tråden? Isf är det en serie som bf-användaren Simon ritar och du kan hitta dom sidorna under första inlägget i den här tråden.
Nej, jag tänkte mest om det fanns som [/i]skriven fanfiction? Inte ritad serieform...
gaspode skrev:Susan, om du tittar lite längre ner i forumet så har de fått en egen tråd som börjar med GoodGlorys fråga iställetSorry att jag inte var tydligare med det.
Anledningen var att jag tyckte att det var en alldeles för bra postning för att ligga mitt inne i en tråd om nåt helt annat!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare