adolvsson skrev:Mr Chase: Cordelia är nästan aldrig fel. Hon är väl i stort sett bara fel, när hon är i vägen för Willow. För Willow är aldrig fel. Men det har jag nämnt förr, va?
Mr Chase skrev:adolvsson skrev:Mr Chase: Cordelia är nästan aldrig fel. Hon är väl i stort sett bara fel, när hon är i vägen för Willow. För Willow är aldrig fel. Men det har jag nämnt förr, va?
Skulle månne kunna säga detsamma, fast omvänt, hehe!
Spoiler Buffy s3
För Willow var i vägen för Cordy när den lilla slampanförförde Xander så att Buffyverses mest perfekta par bröt upp!
adolvsson skrev:Mr Chase skrev:adolvsson skrev:Mr Chase: Cordelia är nästan aldrig fel. Hon är väl i stort sett bara fel, när hon är i vägen för Willow. För Willow är aldrig fel. Men det har jag nämnt förr, va?
Skulle månne kunna säga detsamma, fast omvänt, hehe!
Det skulle du kunna göra, men så länge du inser att du har fel och jag har rätt så tror jag alla blir mycket lyckligare
Spoiler Buffy s3
För Willow var i vägen för Cordy när den lilla slampanförförde Xander så att Buffyverses mest perfekta par bröt upp!
sus@n skrev:vad har cordy gjort det? jag sa det bara för att jag inte tycker man ska trycka ner cordy o kalla henne slampa inte för att jag tycker hon är det!
sus@n skrev:Jag tyckte ändå det blev okej som det blev trots att jag inte ville ha W/X biten, något annat hade fått bryta upp X/C
Mr Chase skrev:Jag brukar "låtsas" som om X/c trots allt gjorde det. Jag vet inte men det får mig på bättre humör.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare